وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 3 سالگی ثنا عزیز با تم بستنی

1393/5/24 10:27
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,455 بازدید
اشتراک گذاری

تم تولدت رو تم بستنى انتخاب كردم كه خيلى تم جالب و در عين حال خاص و تك بود!و با دکوراسیون اتاق تولد هماهنگ بود.همه چیز به شکل بستنی قیفی!

                 

کارت های تولدت .

                 

 

                                                  

 

متن کارتت که شعرش هم مامان به سختی سروده!خندونک

                  

ورودی کلوب که با طراحی تم هماهنگ بود و با رنگ فسفری نقاشی شده بود و خیییلی زیبا بود.

                 

    عکس از این اویز که نصب شده تو کلوب بود رو پیدا نکردم.

                                          

اتاق تولد.

 

                 

 

                 

سالن بازی بچه ها.

                

 

                

و ثنای ناز من!خواب الود!

               

تازه از خواب بیدار شده بودی و با خودت سرگرم بودی. و دوستات هم سرشون حسابی به اسباب بازی ها گرم بود. هر کدوم از بچه ها یه جایی داشت بازی می کرد!

               

کسی در خونه ام رو زد؟

               

 

                

چند تا عکس از دوستات.خوش وخرم مشغول بازی.

                

                

                       

                       

بعد از اینکه بچه ها با اسباب بازی ها بازی کردند نوبت به بازی های گروهی رسید بچه ها دو گروه شدند و هر گروه که زودتر می تونست توپ هارو بندازه توسبد برنده میشد البته هر بچه باید میرفت تو گونی وبا بپر بپر خودش رو به مقصد میرسوند.بعد هم نوبت طناب کشی بود که مامانها هم توی بازی سهیم شدند و کلی جیغ و هورا کشیدند!خندونکو بالاخره همگی جمع شدیم تو اتاق تولد. جشن              

              

                 

مامانی جایزه اش چیه من اینجا وایسم؟چشمک

                 

              

                                          

 

                               

این هم گیفت های تولد.یه چراغ قوه به شکل بستنی قیفی و اسمارتیز و شکلات و پشمک که توی نون قیفی کوچک به شکل بستنی درست کردم و داخل یه ظرف که اون هم به شکل نون بستنی قیفی بود.

                

               

کلی وقت با خوردن پاپ کورن مشغول بودی!

        

مامانی تموم شد!بازم بهم پاپ کورن میدی؟

         

خب حالا من اینجا باید چیکار کنم؟

             

من خسته شدم!

                                   

لباس تولدت با طرح بستنی قیفی.            

                      

و بالاخره کیک رسید!!!هوررررا!

                   

دوستات هم طاقت نیاوردن روی صندلیهاشون بشینند !همگی دوست داشتند کنار تو بمونند!محبت

                   

و کیک به شکل بستنی قیفی.

                      

عاشق شمع فوت کردنی !ایشالا شمع 300سالگیت رو فوت کنی !دلبندم!

                                        

دیباجون به خواهرکوچولوش داره کمک میکنه بهتر مراسم رو ببینه!خنده

                    

همه دارن در فوت کردن شمع کمکت می کنند!خندونک

                                    

من نمی خوام عکس بگیرم!گریه.......بععععله و باز هم مشکل عکاسی!البته از فردای تولد لبخند به لب به مامانی گفتی :میشه شما از من عکس بگیری؟دلخور

                   

به پیشنهاد خواهرجون سه تایی کیک رو بریدیم !من و تو و ساره گلی!

                   

و بعد هم خودت تنهایی!

مامانی مطمئنی این اسکوپ رویی خوب سرجاش چسبیده؟خطا

                                   

جمع دوستات که برای باز کردن کادوها نشستن روی صندلیهاشون بالاخره!

تعداد دوستانت که در جشنت حضور داشتند 15 نفر بودند ولی همه جمع نشدند!

                               

دفترچه یادگاری ثناجون !عکس جلدش و برگه هاش.

    

و بعضی از یادگاری های قشنگ.

بذار از فرصت استفاده کنم!

و برای عصرونه اول از کوچولوها پذیرایی شد.با یه مینی پیتزا!

 

بعد هم نوبت مامانها شد که البته کوچولوها هم سهم بردن!

                

الویه که مامانی طرح بستنی رو روش پیاده کرده!

                                                                                           

کوکو سبزی پیراشکی گوشت  سالاد میوه کیک مرغ  سالاد کلم  سالاد ماکارونی  کوکو سیب زمینی از برنامه های میز بود.خوشمزه

                                            

                          

                               

                            

                                           

                                         

اماده کردن و حمل ونقل همه این خوردنی ها به باشگاه بر عهده مامان بود که خیلی برای مامانی دردسر داشت ولی به خاطر روی گل تو نازنینم سختی هاش هم شیرین بود!خسته

با تشکر از مامان ثنا عزیز

http://niniasalak.niniweblog.com/

لینک تولد 2 سالگی ثنا عزیز

دانلود تولد با تم کیک و بستنی

کاردستی بستنی کاغذی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد