وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود آهنگ پرتقال من

1393/6/22 8:02
نویسنده : وبلاگ کودک من
157,491 بازدید
اشتراک گذاری

آهنگی لالایی وار و مادرانه

بودنت هنوز مثل بارونه

تازه و خنک و ناز و آرومه

 

حتا الان از پشت این دیوار

که ساختن تا دوستت نداشته باشم

 

اتل و متل ، بهار بیرونه

مرغابی تو باغش می‌خونه

باغ من سرده 

همه‌ی گلاش پژمرده دونه دونه

 

بارون بارونه   بارون بارونه

بارون بارونه   بارون بارونه

 

دلم تنگه پرتقال من

گلپر سبز قلب زار من

منو ببخش از برای تو

هر چی که بخوای می‌یارم

 

اتل و متل نازنین دل

زندگی خوب و مهربونه

عطر و بوش همین غم و شادیه

کوچیک و بزرگ مونه

 

آهای زمونه آهای زمونه!

این گردونه تو کی داره می‌چرخونه؟

 

بودنت هنوز مثل بارونه

مثل قدیما پاک و روونه

از پشت این دیوار بی‌رحمی که بین مونه

 

هاچین و واچین عسل شیرین

قصه مون هنوز ناتمومه

از اینجا به بعد کی میدونه که

چی سرنوشتمونه؟

 

بارون بارونه بارون بارونه

بارون بارونه بارون بارونه

برای دانلود آهنگ کلیک کنید

لینکهای دانلود ترانه های کودکانه وبلاگ کودک من

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری سوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری چهارم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری پنجم)

دانلود آهنگ های کودکانه (سری اول)

 دانلود آهنگ تولد برای کودکان

دانلود آهنگ "تولدت مبارک " بچه ها

دانلود آهنگ "تولدت مبارک " نمونه 7

دانلود آهنگ مل مل

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف از عمو پورنگ

دانلود تیتراژ کتابخانه عمو پورنگ

دانلود آهنگ برای تولد عمو پورنگ

آی مژده مژده مژده عیده و وقت شادیست

دانلود آهنگ ای ایران

دانلود آهنگ خانواده

شعر انار دونه دونه با صدای سید محمد سپهر عزیز

دانلود شعر قهر و آشتی

دانلود آهنگ "زنبور"

دانلود آهنگ رودخانه

دانلود تصویری لالایی کردی

دانلود تصویری لالایی خراسانی

دانلود تصویری لالایی خوزستانی

دانلود لالایی عروسک جون

دانلود آهنگ صوتی"باز چراغ فتیله شد پر نفت"

 دانلود آهنگ صوتی "سلام" از برنامه فتیله

 دانلود آهنگ صوتی " گرگم و گله می برم

دانلود تیتراژ اول برنامه رنگین کمان

دانلود آهنگ "چشم چشم دو ابرو"

دانلود آهنگ گربه آواز خوان

دانلود تصویری آهنگ رنگین کمان عمو پورنگ

دانلود آهنگ کودکانه"یه روز یه آقا خرگوشه..."

دانلود کلیپ تصویری خاله ستاره (پارک)

دانلود آهنگ رنگین کمان

دانلود کلیپ "ای کودک زیبا"

دانلود آهنگ طبل بزرگم خیلی قشنگه

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان یزدان
22 شهریور 93 13:00
سلام عزيزم.چند روزي نبوديد. انشاالله به خوشي بوده باشيد.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. اره مسافرت بودم و سر فرصت پستش رو می زارم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
23 شهریور 93 10:34
سلام خوبین ما هم رمز
ترانه
9 مهر 93 13:19
عالی بود
حسین
23 مهر 93 17:51
شما توسطمالینک شدید خواهشا مارا با نام جک91 و به ادرس joook91.rozblog.com لینک فرمایید.با تشکر
حسین
23 مهر 93 18:03
شما توسط ما لینک شده اید.لطفا مارا به نام جک91وبه ادرس joook91.rozblog.comلینک فرمایید.باتشکر
مينا مامان اميرعلي
28 آبان 93 11:46
وبلاگ خيلي خوبي دارين...استفاده كردم خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد
شیدا
26 دی 93 12:40
سلام .خیلی قشنگ.هم شعرش .هم آهنگش .هم خواننده اش .فکر کنم صدای خانم سوگند بود .مرسی الهی همیشه تو خوشی و شادی زندگی کنین . با اجازه تون می خوام شعرتونو تو وبلاگم بنویسم . الته اگه اجازه بدین و حتما ام قید می کنم که از سایت شما گرفتم .
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. خواهش می کنم. موردی نیست
شبنم
20 مرداد 94 15:35
من خیلی دوستون دارم شعر های شما خیلی قشنگ بود من همین الان شر های شوما را خوندم الان خوندم انقدر قشنگ بود فقط میخواستم گریه کنم خیلی دوستون دارم بای
شبنم
20 مرداد 94 15:41
سلام من همه ی شوما را دوست دارم همین الان داشتم شر های شوما را میخوندم فقط میخواستم گریه کنم من همیشه دوستون دارم خداحافظ انشااللههمیشه همیشه سالم باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد