وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیینات ساده پوره سیب زمینی برای ویانا کوچولوی

1393/6/22 8:49
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,794 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از غذاهایی که من به عنوان عصرونه برات بعضی از روزها درست میکنم پوره سیب زمینی هستش که تا زمانی که پسته ویا مغز های شور نشده خام رو خالی نمی تونستی بخوری اونها رو هم مولینکس میکردم و توش میریختم و  بعد از یه تزئین کوچولو و خوشدل و ساده به شما میدادم

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودکتزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودکتزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودکتزئین غذای کودک

تزیین غذای کودک

تزیین غذای کودک

تزیین غذای کودک

با تشکر از مامان ویانا عزیز

http://jojoo2012.niniweblog.com/

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

danielnv
22 شهریور 93 10:33
سلام دوست عزيزم از ساييتون ديدن کردم واقعا مطالبش عالي بود ... اگه دوست داشتي تبليغاتي که در گوشه سمت چپ وبلاگت نشون ميده حذف بشه کد حذف تبليغات را که در سایتم گذاشتم در کد هاي وبلاگتون کپي کنيد : در صورت تمایل برای تبادل لینک و بنر هم آماده ایم با تشکر دانيال http://ssgn.ir info@ssgn.ir
❀مامان علی خوشتیپ❀
22 شهریور 93 11:16
چه مامان باذوق و سلیقه ای.خیلی خوشگلن
مامان یزدان
22 شهریور 93 12:59
منم رمز مي خوام سپيده جان.
سارا(مامان یسنا کوچولو)
22 شهریور 93 22:01
سلام عزیزم.منم رمز میخوام.
مامانی
22 شهریور 93 23:51
سلام عزیزم رمزمطلب نزیین جهیزیه رومی خواستم
مامان سوده
23 شهریور 93 0:24
سلام اگه اشکال نداره منم رمز میخوام
مامان صبا
23 شهریور 93 0:49
سپیده جون منم اره
وبلاگ کودک من
پاسخ
خانمی به ایمیلت ارسال کردم.
مامان علی
23 شهریور 93 2:08
سلام منم رمز میخوام
انسیه مامان امیرعلی
23 شهریور 93 3:00
سپیده جون منم رمز میخوام
مریم
23 شهریور 93 10:58
اگه لطف کنین منم رمز میخوام
وبلاگ کودک من
پاسخ
خانمی پستهای وبلاگ شما رمز دار هستن و امکان نظر گذاشتن تو وبلاگتون رو ندارم. اگه یکی از پستها رو درست کنید رمز رو براتون بفرستم.
هنگامه
24 شهریور 93 0:01
سلام سپیده جون. ممنون بابت وبلاگ خیللللللی عالی تون. ایده هاتون واقعا عالی. اگه براتون زحمتی نیست رمزو برام ایمیل کنید من وبلاگ ندارم اگه امکانش نیست اصلا اشکال نداره
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. براتون ایمیل کردم.
هنگامه
24 شهریور 93 12:50
ممنون خانمی خیلی لطف کردین
خاله مریم
24 شهریور 93 13:14
سلام سپیده جون اگه امکان داره رمز میخواستم مرسی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. براتون فرستادم.
مامان ریحانه
25 شهریور 93 14:09
سلام سپیده جون منم رمز میخوام
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. چرا وبلاگت برای من باز نمی شه و قفل می شه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد