وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد آیهان عزیز با تم زنبور

1393/6/24 13:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,127 بازدید
اشتراک گذاری

 فلش به سمت تولد

                   ردپای زنبوری

                   خوش آمد گویی دم در واحد

            حالا بریم سراغ تزیینات خونه

                       ریسه ی عکس دوازده ماه سال

                   عدد تولد   و ریسه ی مثلثی

                  ریسه هپی برث دی

         ریسه ی اسم قشنگت

                        ریسه ی اپن

ساعت  تولد که لحظه ی زیبای تولدت  ساعت11:10 رو نشون میده

                      لیبل نی

لیوان وبشقاب زنبوری،تاپر غذای زنبوری،جاقاشقی زنبوری و جای دستمال کاغذی زنبوری

             شکلاتهای زنبوری،پاپ کورن،ژله ی رنگین کمان

                           تاج تولد آیهان

                              برگه یادگاری

                 اینم از کیک زنبوری آیهان جوووون

                اینم آیهان خان زنبوری

                    اینم از کادوهای تولدت

با تشکر از مامان آیهان عزیز

http://ayhan92.niniweblog.com/

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

تولد عرشیا

تولد مهدیار

تولد آیلی

تولد آرمان

تولد ویانا

تولد شایان

تولد بردیا

تولد آرنیکا

تولد مه سما

تولد ساینا

تولد آردا

تولد آرتین

تولد سودا

تولد مایا

تولد ثنا

تولد سانیار

تولد امیر علی

تولد امیر رضا

تولد شیوا

تولد رایان

تولد گلناز

تولد زینب

تولد محمد کیان
تولد آرتین

 تولد یونا

 تولد نوژان

تولد علیرضا

تولد آوا

تولد سلدا

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

مدل دامن توتو زنبوری

آموزش درست کردن لباس مدل زنبوری (نمونه 1)

آموزش تصویری دوخت لباس زنبوری نمونه 2

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر Happy Birthday با تم زنبور سری 2

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 3

تزیینات تولد با تم زنبور سری 4

رد پا - برگه یادگاری - عدد 1 - عدد 2 - خوش آمدید زنبوری

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 5 بنام Be My Honey

دانلود تزیینات تولد با تم زنبور سری 6

ریسه تولد با تم زنبور

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

رد پا با تم زنبور

تصاویر زنبور برای تولد با تم زنبور

لیبل بطری و نی- کاور لیوان و تگ غذا با تم زنبور

کاردستی کندوی زنبور

عدد 2 زنبوری

پرنیت زنبور و کندو

تزیینات زنبوری سری 7

پسندها (2)

نظرات (20)

بانو
24 شهریور 93 15:36
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان سوده
24 شهریور 93 23:46
سلام ایا مراکز خاصی بر ای خرید لباس تم دار میشناسید؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. موسسات تم تولد اکثرا لباس تم دار هم می فروشن.
مریم مامان دونه برفی
25 شهریور 93 10:04
سلام عزیزم میشه من هم رمز داشته باشم؟؟ تازه رمز جهیزیه و تزئینات زهره خانم و آقارضا رو هم میخوام
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. چشم الان می یام وبلاگت.
اقازاده
25 شهریور 93 11:08
منم رمز میخوام لفطا
الهه
25 شهریور 93 12:08
سلام عزیزم میشه لطفا به منم رمز بدین.تشکر
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. حتما
مامان منصوره
25 شهریور 93 12:24
ب ما هم رمز تولدتونو میدین
نسرین
25 شهریور 93 13:24
سلام سپیده جون .تولدت مبارک عزیزم.ایشالا در کنارخانوادههمیشهسالموشادباشی. منم رمزمیخوام اگه ممکنه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم. الان می یام وبلاگت
خانم طاهره نادری
25 شهریور 93 15:49
چشم گلم حتما
یاس مین
25 شهریور 93 20:44
سلام میشه به منم رمز بدید
شیما مامان شاهین کوچولو
26 شهریور 93 1:18
منم رمز میخوام پلییییز
مامان محمدحسین
26 شهریور 93 8:47
سلام عزیزم... تولدت مبارک.... منم رمز دو تا مطلب رو میخوام .... میشه عایا؟؟؟؟؟؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیز. تشکر. حتما
غزل
26 شهریور 93 10:00
سلام سپیده جون غزلم مشترس سر تا پا قرص وبلاگت همیشه روزی نیست به وبلاگت نیام خواهش میکنم اگه امکان داره رمز تولد و جهیزیه را به من هم بدید فدات
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. تشکر. رمز به ایمیلتات ارسال شد.
سمیه
26 شهریور 93 12:12
سلام تولدت مبارک وب خیلی خوبی داری ممنون می شم برام رمزبدی
سمیه
26 شهریور 93 12:18
سلام وب خیلی خوبی داری ممنون می شم اگه به من هم رمزبدی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ایمیل کردم.
هنگامه
26 شهریور 93 17:12
لطفا میشه رمزبرام ایمیل کنیدممنون سپیده جون
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ایمیل کردم.
مامان مهدیه
27 شهریور 93 1:13
سلام دوست عزىز وبلاگ زىباىى دارىد. مى خواستم در خواست کنم که اگه ممکن هست عکس هاى جشن دندونى درساى منم توى وبتون بزارىد تم دندونىش کار خودمه. مىشه رمز پست تولد و جهىزىه رو هم برام تو خصوصى بزارىد؟ ممنون از لطفتون
مسافرکوچولو
27 شهریور 93 9:05
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیممنتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
مینا مامان روشا
27 شهریور 93 10:15
سلام عزیزم تولدت مبارک. میشه به منم رمز بدی؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. تشکر. فرستادم.
زندگی از آ...تا...ی
27 شهریور 93 15:08
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین مطالب لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.
لعیا
22 مرداد 94 3:02
میشه به منم رمز بدین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد