وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی درسا عزیز

1393/6/30 17:02
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,134 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه کارت های دعوت  که خودم درست کردم

 

 

تزیینات خونه 

 

 

 

 

 

 

تزیینات راه پله

 

مبز گیفتها و خوراکی 

 

 

 

پای سیب که خودم پختم به جای کیک خامه ای

 چون بابا جون نمی تونه کیک خامه ی بخوره

اینم همون پای سیب که تک نفره س

از میز کامل شده یادم رفت عکس بگیرم 

این یک بخش باقی موندشه 

پحالا بریم سراغ میز شام

شامل اش دندونی

 

ساندویچ الویه

کاناپه ی نون و پنیر و گوجه

 

ژله ی خرده شیشه

 

میریم سراغ هدایا

این عروسک خوشگل رو امیر حسین مهربونم برای خواهرکوچولوش خریده

این پری دندونی رو عطیه درست کرده .دستشم درد نکنه 

 

 

 

و بقیه همه نقدی بود .دست همه درد نکنه که اومدن و با اومدنشون مارو خوشحال کردن 

از همین جا رویه همشون رو میبوسم 

 

واینم عکس های قبل دندونی   بعد دندونی  حین دندونی

 

 

 

 

 

مروارید سفیدت

اینم اخر جشن که خود عکس گویای همه چی هست

http://dorsa-92.niniweblog.com/

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

فایل رنگ آمیزی دندان

آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی

جعبه پری دندونی

دانلود نت پری دندونی

آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

 عکس جشن دندونی سایز 70 در 50

ریسه Happy First Tooth و کارت 10 در 7

ریسه Happy First Tooth

رد پای دندونی

ریسه Happy First Tooth پسرانه و تگ

فلش راهنما-پاکت نامه و برگه یادگاری دندونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سوده
30 شهریور 93 18:10
عزیزمممم ...فدات بشم خاله.دست مامانی و سپیده جون درد نکنه.
مامان مهربون (فروشگاه تله شاپ فا)
31 شهریور 93 10:46
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : " فروشگاه تله شاپ فا " لینک وبلاگم هست http://teleshopfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد