وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

بازی ببین ! بگو!

1393/7/7 9:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,406 بازدید
اشتراک گذاری

28749615334998833801.jpg

۸ گزینه روی میز گذاشتیم از انواع و اقسام مختلفش یه دور مرور کردیم و یواشکی یکیش کش رفتیم و دخترکمان گزینه مفقود را  نام برد و ما ر ذوق ...کرد

 

با کارتهای مصور هم این کار را انجام دادیم تا ۱۲ کارت را درست جواب میداد اما ۱۵ تایش را نتوانست

28749615334998833801.jpg

با تشکر از مامان ماهرخ عزیز

http://www.mahrokhjoonam.blogfa.com

لینکهای بازی های کودکانه

خرابکاری های آموزنده

اسباب بازی که با کودکتان رشد می کند

چرا باید با کودکم همبازی شوم؟

بازی برای کودکان 2 تا 3 سال

بازی ها و اسباب بازی های خطرناک کودک شما

برای کودکان زیر 2 سال چه بازی هایی مناسب است؟

خانه‌ای برای بازیگوش ها

چند ایده بازی کردن از بدو تولد تا دو سالگي

نقش بازی در تحول و رشد کودک

بازی با کودک

اسباب‌بازی برای كودكان زیر 9 ماه

اسباب‌بازی مناسب برای صفر تا یک سال

چند بازی ساده داخل خانه

بازی‏های روز بارانی

بهترین بازی‌ها برای زمانی که منتظر هستید

سرگرمي براي كودكان در خانه

بهترین بازی‌ها برای تعطیلات عید نوروز

کدام اسباب بازی برای کدام بجه ها مناسب‌تر است

کدوم اسباب‌بازی برای کدوم بچه؟

سرگرمی های آموزنده برای نوزادان 7 تا 9 ماهه

بازیهایی که خلاقیت کودک یک ساله را بر می انگیزد

جعبه های حسی

درست کردن پرینت

بازی برای تقویت مهارتهای ریاضی در کودکان

ریاضی + هنر = هنر نخ

"بچگی" را از کودکانتان دریغ نکنید

بازی حمام کردن

یکی مال تو یکی مال من

بازی با عروسک دستی

بازی اعداد و الفبا روی بشقاب کاغذی

بسکتبال خانگی 24 تا 30 ماهگی

بازیهایی برای پیش دبستانی ها

عملکرد بالا بردن شناخت در کودکان 3 تا 6 ماه

دکتر بازی بچه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آقا زاده
7 مهر 93 15:00
sara
8 مهر 93 21:44
سلام میخاستم واس اینکه از مطالبتون کسی کپی نکنه کد غیرفعال سازی کلیک راستو بگیری و بذاری تو وبت که خاطرت جم باشه.. موفق باشی گلم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. با تشکر از اینکه گفتید. قبلا گذاشته بودم ولی بعضی از عکسها هستند که دوستان کی خواستند کپی کنند و چاپ کنن که با گذاشتن قفل برای اون دوستان مشکل بود. دیگه هر کسی خودش و خدای خودش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد