وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد محمد طاها عزیز با تم مینیون

1393/7/16 16:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,967 بازدید
اشتراک گذاری

محمد طاها

 حسابی ذوق زده شده الانقلب

تولد مینیونی

محمد طاها

همه چی میزونه مامانی؟ چیزی کم و کسر نیست؟؟

مینیون

شیرینی مینیونی

تولد مینیونی

تولد مینیونی

پف فیلای مینیونی چشمک

پف فیل

مینیون

سی دی مینیون

خوش تیپ من .... مینی نینی من ماچ

محمد طاها

محمد طاها

به افتخار شیرینی پز محل که اولین بارش بود مینیون درست میکرد کلی خوشحال بود

تشویقتشویقتشویق

کیک مینیونی

قربون خنده باحالت 

تولدت مبارک خوشگل مامانبغل

تولد محمد طاها

تولد طاها

دسر های مینیونی ( از هنر نمایی های کیک پز محل)

دسر مینیونی

محمد طاها

دختر عمه 

ریحانه

دختر عمه

هلیا

دختر عمه

یگانه

دختر عمه

روشا

دختر عمو

فاطمه

دختر عموی مامان 

آنیسا

ریحانه یگانه

با تشکر از مامان محمد طاها

http://ninimoontaha.niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان حديث
16 مهر 93 17:51
هر کودک ، مثل گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .... دختر نازم از خداي مهربونم ميخوام كمكم كنه تا گلهاي معطر وجودت رو هميشه تازه نگه دارم تا عطر وجودت بي بهره نباشم. روز کودک مبارک ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد