وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

کیف بافتنی سری 4

1393/7/17 9:23
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,427 بازدید
اشتراک گذاری

دو نمونه کیف بافتنی بسیار زیبا رو دوست عزیزم فریده جان بافتند که عکسهاشون رو در ادامه مطلب گذاشتم و نمامی لینکهای مربوط به بافت کیف

این نمونه کیف با تور دانتل است

کودک من

و لینکهای زیر مربوط به بافت با تور دانتل

بافت با تور دانتل

بافت دامن با تور دانتل نمونه 2

تاپ با تور دانتل

مدل کیف با تور دانتل

مدل بافت کیف با تور دانتل سری 2

نمونه هایی از شال با تور دانتل

نمونه های دامن با تور دانتل سری سوم

و نمونه دیگری از بافت کیف که فریده جان بافته

کودک من

و لینکهای دیگری از بافت کیف

بافت کیف نمونه 1

بافت کیف نمونه 2

بافت کیف نمونه 3

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان صبا
17 مهر 93 15:09
سلام سپیده جون مرسی عزیزم محبتت خیلی زیادخانمی دیدم پاکش کن عزیزمد عا کن بتونم موفق بشم .راستی پیش پیش تولد ساجده جون هم مبارک باشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم.
مامان مهرسا
18 مهر 93 12:29
سلام دوست عزیزم به کمک نیاز دارم نمی تونم عکسهامو با پرشین گیک اپلود کنم چیکار باید بکنم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. اینجت ما با نی نی وبلاگ اپلود می کنیم. متاسفانه سایتهای اپلود دیگه گاهی این مشکل براشون پیش می یاد.
نی نی عکس
19 مهر 93 20:35
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان عسل 
28 مهر 93 10:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد