وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 3 سالگی ساجده عزیز با تم رنگین کمان

1393/7/19 20:35
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,343 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه یه شام 3 نفره که ته چین گوشت و بادمجان درست کردم

کودک من

و لینک درست کردنش

http://koodakeman91.niniweblog.com/post2293.php

و البته برنامه ژله نداشتم ولی چون ساجده دوست داشت براش درست کردم

کودک من

کودک من

تزیینات تولد رنگین کمانی

رد پا رنگین کمانی

کودک من

 فلش راهنمای تولد

کودک من

دستمال کاغذی

کودک من

جعبه های پف فیل

کودک من

کلاه های رنگین کمانی

کودک من

تاج رنگین کمانی ساجده

کودک من

ساعت به دنیا اومدن عزیزم

کودک من

یادش بخیر

کودک من

ریسه ها

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و بقیه تزیینات رنگین کمانی

کودک من

کودک من

کودک من

لاک های رنگین کمانی

کودک من

و کیک رنگین کمانی

کودک من

قربون خندیدنت

این تاپ با تور دانتل رو از خیلی وقت پیش براش بافتم و البته یکی هم مثل همین برای خودم بافتم که ست باشیم

اینم لینکش

http://koodakeman91.niniweblog.com/post3042.php

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و هدیه من و بابا ساجده

کودک من

لینک تولد 1 سالگی ساجده

لینک تولد 2 سالگی ساجده

عموها- دایی ها- عمه ها - خاله ها - همسایه ها - دوستان - شاگردان - ... که می یاین یواشکی می بینید نظر ندید ولی لااقل یه تبریکی بگید تا یادگاری بمونهآرام

 

 

پسندها (8)

نظرات (26)

مامان ناهید
20 مهر 93 2:12
سلام سپیده جون تولد ساجده جون مبارک انشالله 200 ساله شی خاله جون بی صبرانه منتظر پست تولد هستیم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون. الان رمز رو هم براتون می فرستم.
مامان ناهید
20 مهر 93 2:13
راستی رمز پست اولد خودتو هم بهم می دی؟ممنون
mahtab
20 مهر 93 8:05
سلام پیشاپیش سه ساله شدن ساجده جان رو تبریک میگم خدمتتون ایشالا زیر سایه ی شما و پدرش 120 ساله بشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. با تشکر فراوان
مریم مامان دونه برفی
20 مهر 93 8:35
تولدت مبارک ساجده جونم. برات شادی و سلامتی و سربلندی آرزو میکنم عزیزم.
وبلاگ کودک من
پاسخ
یه دنیا ممنون
آجی مهربـــــــــــان
20 مهر 93 10:28
تولد تولد تولد ساجده جون ومبارک مبارک مبارک تولد ساجده جون مبارک
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سبا
22 مهر 93 2:59
کوچولوی ناز تولدت مبارک
مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو
22 مهر 93 10:48
عزیزمه چقدر نازتر شده ماشاالله.خدا حفظش کنه.داره کپیه خودت میشه ها تولدش مبارک.الهی جشن عروسیش برای روضه قبول باشه.خوب کاری کردی روضه گذاشتیروضتو دزفول میگیری؟ دیگه اهواز نیستی؟پوستم کلفته پنجشنبه جشنواره غذا شرکت کردیم بازاگر تونستی بیا
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. قربونت برم. اره دزفوله . خیلی دوست دارم برای جشنواره بیام ولی بعید می دونم فرصت شه. ماشالله به انرژیت
مامان خدیجه
22 مهر 93 12:42
عزيزم تولدت مبارك 120 ساله شي گلم
عمه دکترساجده
23 مهر 93 1:33
دورت بگردمایشاالله صدساله شی ن صدبیست ساله شی ن صدبیست سال کمه همیشه زنده باشیمدیونیدفک کنیدشعرتقلیدازعموپورنگهباباعکاس تولددمت جیز چه عکسایی گرفتیعیب نداره منکه اهل ریانیستم نمیگم عکاسی ولاک ناخون کارمن بودتشکرنکنید
وبلاگ کودک من
پاسخ
هههههههههههه
سحر
23 مهر 93 8:35
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** **************************** تولدت مبارک ساجده جون، چقدر تو نازی. دست مامان مهربونت هم درد نکنه.
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنونم خاله جون.
الهه
23 مهر 93 9:25
happy birthday
مامان نی نی
23 مهر 93 9:26
سلام عزیزم تولد ساجده جون مبارک.انشاا..120ساله بشه در کنارشماوعالی بود.خسته نباشید.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. با تشکر فراوان
مامان آروین
23 مهر 93 10:00
سلام سپیده جون. ماشالا ساجده جون دیگه برای خودش خانومی شده. ایشالا تولد 100 سالگی.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. قربونت برم من
لاله هدایتی از رشت
23 مهر 93 10:47
سلام عزیزم من مامان آروین هستم تولدگل دخترت مبارک انشاالله جشن عروسیشو بگیری من 4سال از دوم راهنمایی تا دوم دبیرستان شوشتر زندگی کردم دوست دارم دوستامو پیداکنم فکر کردم شاید از طریق وبلاگ شما بتونم مرسی خانمی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. تشکر. دوستان پیام شما رو می خونن. امیدوارم بتونید پیداشون کنید.
مینا مامان روشا
23 مهر 93 13:40
ساجده جووووون تولدت مبارک
مامان شيوا
23 مهر 93 19:32
سلام سپیده جون تولد گل دخترتون مبارک ایشا... ۱۲۰ساله بشه ایشا... همیشه در کنار هم به شادی روزگار بگذرونین الهی آمین
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. با تشکر فراوان
مامان جون ساجده
23 مهر 93 20:56
سلام تولدتش مبارک مث همیشه مامانش گل کاشت.عموامین:تولدتش خیلی عالی بود ایشاالله تولدصدسالگیش
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ممنون مامان جون و عمو امین عزیزم
عمه نرگس مامان زینب
23 مهر 93 20:59
تولدتولدتولدت مبارک عزیزم
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنونم عمه جون
مهسا
23 مهر 93 22:44
تولد ساجده جون ناز و خوشگل مبارک باشه ایشالله عروسش کنیددست مامانی مهربون هم درد نکنه برای جشن تولد قشنگی که برای دخترگلش گرفته
maman elaheh
24 مهر 93 8:33
تولدی مبارک ساجده جون ایشالا 120 ساله بشی
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنون خانمی
مامان محمدحسین
24 مهر 93 21:00
عزیزم .... تولدت مبارک..... تولد 120 سالگیت ایشالا....
مامان ساناز
26 مهر 93 16:08
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک الهی 120 ساله شی ساجده جونم سپیده جون شما هم خسته نباشی واقعا گل کاشتی خیلی با شکوه بود
مامان صبا
28 مهر 93 1:26
ساجده عزیز مبارک باشه نازنین
ღمامان على اكبرღ
28 مهر 93 13:05
سلام تولد ساجده جون مبارک ان شاالله زیر سایه مامان و باباش بزرگ بشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم
mahtab
6 آبان 93 15:58
همه چيز عالي بودن خسته نباشين به سلامتي ان شاالله
کیان
23 آبان 93 13:26
سلام بر استاد گرام. حالتون خوبه؟ پس از غیبتی طولانی دوباره برگشتم خیلی دلم واسه نت و دوستام تنگ شده بود میدونم خیلی خیلی دیره، ولی تولد سه سالگی ساجده جون رو بهتون تبریک میگم. خدا نگهش داره براتون عکسای باحالی گرفتین، ولی از هیچکدوم اندازه اون که دستاشو برده بالا خوشم نیومد. آدم دوست داره بگیره بخورتش
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. احوالات؟ خدا رو شکر وه دوباره برگشتید. منم عاشق اون عکس هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد