وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی فرگل عزیز

1393/8/6 16:00
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,865 بازدید
اشتراک گذاری










 
اینم شاهزاده رویای من ( دو روز قبل از تولد توی پارک افتاد زیر بینی ش زخم شد اینم یه خاطره دیگه از تولد دو سالگیش [خنده])
 







 
 





 
غذاها که شامل حلیم بادمجون بسیار خوشمزه که زحمتش رو مامان گلم کشیده بود ، ساندویچ مرغ ، سمبوسه و رول کالباس بود . دسر هم تیرامیسوی تک نفره ، پلمبیر کیوی ، شارلوت شکلات و کارامل ، پودینگ فندوق و ژله خورده شیشه .  تزیین میز تولد و درست کردن سفره هفت سینم رو امسال خاله فروزان عزیزم زحمت کشید که حسابی خوش سلیقه ست











 
و فرگل کوچولویی که کلی از باز کردن کادوهاش ذوق زده شده بود
 

 


با تشکر از مامان فرگل
http://www.fargol-khanom.blogfa.com/
پسندها (7)

نظرات (2)

عسل
8 آبان 93 16:55
سلام .از وبلاگ بسیار زیبا و کاربردیتون ممنونم.من دنبال تم سیبیل و لب هستم ولی به هیچ نتیجه ای برای دانلود فایل پی دی اف از کل تزیینات نرسیدم.مخصوصا گیفت با طرح سیبیل که تو اینترنت بود ولی فایل برش اون رو نیافتم.شبیه گیفت زنبوری که تو وبلاگتون الگوش هست .فقط وقتی روی هم میاد یه سیبیل رو تشکیل بده.کلن این تم خیلی کمه .از لطفتون بسیار ممنونم اگر کمکی بفرمایید.با تشکر فراوان
سارا شکيبا
9 آبان 93 7:24
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ________________
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد