وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش بافت پاپوش شیطانی مخصوص کودکان و بزرگسالان

1393/8/30 16:54
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,421 بازدید
اشتراک گذاری

و پارسال باز هم این پاپوش رو برای خودم بافتم

کودک من

از 5 دانه شروع می شود.

رج اول از زیر و از روج بعدی بافت رکن است.

2 دانه بافته 1 ژوته 1 دانه بافته 1 ژوته 2 دانه بافته.

رج بعدی تمام دانه بافته می شود.

رج بعد 3 دانه بافته 1 ژوته 1 دانه بافته 1 ژوته 3 دانه بافته.

اینقدر این کار را ادامه می دهیم تا دانه ها به 45 دانه برسند.

45 دانه را نصف کرده. 22 دانه را بدون اضافه کردن باندازه پای شخص می بافیم. (برای کودکان تا 21 دانه برسد بعد جدا می کنیم.)

سپس دانه های بعدی را می بافیم.

کودک من

آموزش تصویری پاپوش کودک

پاپوش های ساقی عزیز

پاپوش نمونه 1

پاپوش نمونه 2

پاپوش نمونه 3

پاپوش نمونه 4

پاپوش نمونه 5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد