وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

آرسن عزیز و یلدا 92

1393/9/4 17:01
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,697 بازدید
اشتراک گذاری

دومین یلدا11

دومین یلدا

دومین یلدا1

دومین یلدا2

هندونه امسال ما که آقا بزرگ شده بود چشمک

دومین یلدا3

کیک شب یلدا که دایی سیامک زحمتش رو کشیده بود دست گلش درد نکنهقلبماچ

دومین یلدا4

اینارو هم خاله شادی شیطون درست کرده کلی خندیدم با دیدن اینا رژخانوم لیمو و موهای آقا لیمو خیلی باحالهقهقهه

دومین یلدا4

دومین یلدا6دومین یلدا7دومین یلدا8

دومین یلدا9دومین یلدا10دومین یلدا10

اما آرسن خان در شب یلدا

دومین یلدا11

دومین یلدا12

دومین یلدا13

دومین یلدا13

دومین یلدا14

دومین یلدا15

دومین یلدا16

دومین یلدا18

دومین یلدا19

دومین یلدا20

دومین یلدا21

هدیه ها آننه جون برا شب یلدات(کاپشن شلوار و شلوار راحتی)

هدیه آننه جون دومین شب یلداهدیه آننه جون دومین شب یلدا1

هدیه های مامان سولی و بابایی(کلاه خلبانی و یه فیل کوکی)

هدیه مامان سولی و بابایی

هدیه خاله شادی (یه جفت دستکش خوشگل که اولین دستکشت هم میشه)

هدیه خاله شادی

هدیه خاله فرناز یعنی خودم (عروسکهای نمایشی و یه جفت جوراب)

هدیه خاله فرنازهدیه خاله فرناز1

اینم نذری شعله زرد که واسه اربعین آننه جون پخته بود

شعله زرد نذری

http://arsen.niniweblog.com

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه

طرز درست کردن کارت هندوانه

مدل لباس هندوانه

نمونه تزیین نی هندوانه

دانلود فایل PDF ریسه و تزیین غذا هندوانه

 آموزش تصویری بافتنی ریسه هندوانه

دانلود چند نمونه تزیین هندوانه ای

نمونه های جعبه هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل کالسکه

طرز درست کردن هندوانه به شکل قوری

چطور یه هندوانه خندان درست کنم ؟

طرز یرش ساده هندوانه

طرز درست کردن هندوانه به شکل هواپیما

طرز درست کردن گلدان هندوانه ای

طرز درست کردن سبد میوه به شکل هندوانه

چاپ تزیینات با تم هندوانه

طرز کشیدن لاک هندوانه ای روی ناخن

مدل لاک ناخن هندوانه ای

چطور یه هندوانه بکشم ؟

هد بند هندوانه ای

دامن توتو هندوانه ای

تزیینات جزیی هندوانه ای سری 2

بستنی چوبی هندوانه ای

نمونه کیک های هندوانه ای

بستنی هندوانه ای شب یلدا

ژله طرح هندوانه ای

تزیین هندوانه به شکل جوجه تیغی

تزیین هندوانه به شکل منقل

تزیین هندوانه به شکل گل

تزیین هندوانه به شکل گل آفتابگردان

تزیین هندوانه به شکل قورباغه

تزیین هندوانه به شکل آدم برفی

یه تیکه کیک هندوانه ای می خوای؟

تزیین هندوانه به شکل کوسه

کلاه بافتنی هندوانه ای
درست کردن کلاه هندوانه ای

کاردستی هندوانه ای نمونه 1

کاردستی هندانه ای نمونه ۲

کاردستی هندوانه ای نمونه 3

کاردستی هندوانه ای نمونه 4

کاردستی هندوانه ای نمونه 5

کاردستی هندوانه ای نمونه 6

کاردستی هندوانه ای نمونه 7

ایده های تزیین انار برای شب یلدا

ایده های تزیین میز شب یلدا

گلدان هندوانه ای

هندوانه قلبی

پودینگ هندوانه ای شب یلدا

 پودینگ ژله ای هندوانه در جام

    فنجونک های هندوانه ای

4 روش برای گرفتن آب هندوانه

لیبل کاپ کیک هندوانه ای

آموزش درست کردن شمع هندوانه ای

شوکو انار شب یلدا

ریسه هندوانه ای سری 2

تولد امیرمهدی

پسندها (2)

نظرات (4)

غزل
5 آذر 93 8:19
سلام عزیزم شما در پایان پست لینک مدل لباس هندونه ای گذاشته بودید میشه منا راهنمایی بفرمایید من برای دختر 8ساله ام کجا تهیه کنم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. اینا فقط نمونه هستن برای خیاط ها و دوستانی که کار بافتنی انجام می دهند.
ازاده
2 دی 93 20:14
سلام عزیزم من چطوری می تونم البوم یلدای فرزندمو برای شما بفرستم؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. اگر وبلاگ دارید در وبلاگ گذاشته و ادرس دهید تا کپی کنین اگر نه ایمیل کنید. Sepidehrostami33@yahoo.com
ازاده
3 دی 93 16:25
ادرس وبلاگ پسرم http://pishook.niniweblog.com/
پیشوک عاشق
3 دی 93 16:26
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد