وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت کلاه نقاب دار

1393/9/4 21:28
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,929 بازدید
اشتراک گذاری

و یکی از دوستان عزیز این کلاه نقاب دار را بافته و برای وبلاگ کودک من ارسال کردند

کودک من

تعداد کلاف 3 عدد  100 گرمی

میل شماره 5

8 دانه سر انداخته.

رج اول دانه ها از رو ببافید

رج دوم یکی در میان اضافه کنید و ابتدای رج با ژوته شروع کنید و تعداد دانه ها به 16 دانه می رسد.

رج سوم دانه ها را به رو ببافید

 (همه رج های فرد دانه ها را به رو ببافید)

رج چهارم ابتدای رج با ژوته شروع کنید و دو دانه در میان 1 دانه اضافه کنید (به 24 دانه برسد) به این ترتیب هر یک رج در میان به دانه ها اضافه کنید و یکی در میان دو در میان سه در میان چهار در میان ... تا 16 سانت برسد.

سپس 4 سانت بدون اضافه کردن ببافید پس از ان در یک رج  2 دانه بافته 1 دانه کور کنید 3 سانت بعد کشباف 1 زیر  رو می زنیم.

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای کلاه های بافتنی

کلاه بافتنی مدل سیخ کبابی

بافت کلاه بابانوئل

نمونه بافت شال و کلاه

کلاه پروانه ای

کلاه های قلاب بافی

کلاه بافتنی انگری برد سری اول

کلاه بافتنی انگری برد سری دوم

کلاه بافتنی کیتی

کلاه بافتنی هندوانه ای

آموزش بافت کلاه سلانیک

بافت کلاه لی لی پوت

بافت کلاه سرگوشی

نمونه بافت کلاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد