وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش بافت کلاه و پاپوش و شال مدل دل مخصوص بزرگسالان

1393/9/9 11:10
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,581 بازدید
اشتراک گذاری

این بافتنی ها رو زن دایی عزیزم بافته که دستور بافتش رو ادامه مطلب گذاشتم

کودک من

8 دانه سر انداخته

رفت و برگشت ساده بافی است.

قسمت راست ابتدای کار 1 ژوته می بافیم و یک در میان ژوته می زنیم. یعنی 1 ژوته 1 دانه بافته 1 ژوته 1 دانه بافته تا آخر جوری که 8 دانه 16 دانه می شود.

قسمت چپ کار به حال خود بافته می شود.

دوباره روی راست مثل قبل ژوته می زنیم.

تا 18 سانت این کار را انجام میدهیم.

بدون اینکه دانه اضافه کنیم 4 سانت می بافیم.

سپس 2 دانه کور 1 دانه بافته تا آخر رج.

4 سانت کشباف می بافیم.

کودک من

کودک من

و این شال مدل دل یا شال پاپیونی که طرز بافتش رو لینک زیر تصویر گذاشتم

کودک من

http://koodakeman91.niniweblog.com/post3075.php

و پاپوش لنگه به لنگه بزرگسالان

اون گل همین جوریه

کودک من

http://koodakeman91.niniweblog.com/post2659.php

لینکهای کلاه های بافتنی

کلاه بافتنی مدل سیخ کبابی

بافت کلاه بابانوئل

نمونه بافت شال و کلاه

کلاه پروانه ای

کلاه های قلاب بافی

کلاه بافتنی انگری برد سری اول

کلاه بافتنی انگری برد سری دوم

کلاه بافتنی کیتی

کلاه بافتنی هندوانه ای

آموزش بافت کلاه سلانیک

بافت کلاه لی لی پوت

بافت کلاه سرگوشی

نمونه بافت کلاه

بافت کلاه نقاب دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد