وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش بافت کلاه خرگوشی

1393/9/9 11:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
21,199 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

یک عدد کلاف بی بی با میل شماره 4

50 دانه سر انداخته.

4 رج کشباف 2 زیر و 2 رو

سپس با بافت ساده 1 رج زیر و 1 رج رو ادامه می دهیم تا 15 سانت

3 دانه اول را کور کرده 20 دانه بعدی را بافته 4 دانه کور می کنیم 20 دانه بعدی را بافته 3 دانه آخر را هم کور می کنیم.

و بافت ما به 2 قسمت تقسیم می شود.

این 20 دانه را 8 سانت بافته . همه را یکجا با نخ جمع می کنیم. (می توانید بعد از 8 سانت کم کم از دو طرف دانه کور کنید)

20 دانه بعدی را داخل میل گذاشته و 8 سانت می بافیم. و همه را یکجا با نخ جمع می کنیم

درزها را دوخته و می تونید 2 عدد دکمه روی گوشها بزنید  و همزمان با دوختن گوشها کمی گوشها رو جمه می کنیم.

نموهای دیگر

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان یزدان
15 آذر 93 9:30
خيلي نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد