وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

بافت ژاکت برای سن 12 سال

1393/9/18 23:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,425 بازدید
اشتراک گذاری

این ژاکت رو مادر شوهرم بافته که ادامه مطلب دستور بافتش رو می زارم

140 دانه سر انداخته

بافت از بالا شروع می شود.

10 دانه از یک طرف و 10 دانه از طرف دیگر کور کرده برای یقه.

کشباف دلخواه را زده و وقتی کشباف تمام شد به 5 قسمت تقسیم می کنیم.

2 تا آستین ها 2 تا جلو و 1 پشت

17 دانه برای آستین ها 19 دانه برای 2 تا جلو و بقیه برای پشت

تا حلقه آستین بافته و اضافه می کنیم. به این صورن که 16 دانه بافته دانه 17 یک ژوته 

برای جلو 18 دانه بافته یک ژوته و تا آخر پیش می رویم.

کودک من

لینکهای مربوط به ژاکت

ژاکت 1

ژاکت 2

ژاکت 3

ژاکت 4

ژاکت 5

ژاکت 6

ژاکت 7

ژاکت 8

ژاکت 9

ژاکت 10

ژاکت 11

ژاکت 12

ژاکت 13

ژاکت 14

ژاکت 15

ژاکت 16

ژاکت 17

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

intersara
19 آذر 93 10:43
سلام با احترام سايت اينترسرا افتتاح شد --- اينترسرا سراي اينترنتي شماست به رايگان کالاها محصولات توليدات خدمات و اخبار خود را منتشر کنيد بازديد بيشتر مزيت ما خواهد بود عضويت آسان - ثبت محصول آسان - ارتباط با سايرين - نشر اخبار و ... ممنون از حضورتون www.intersara.com info@intersara.com
مامان مهری
20 آذر 93 12:12
لطفا ایمیل هاتون رو ک کنین.
فيلم20
20 آذر 93 21:49
سلام دوست گلم... اولا واسه وب خيلي خوب ومفيدي كه درست كردي ممنون.. واينكه مطالبت رو هم خوندم ..خيلي خوب ومفيد هستش مطالبت..دمت گرم واسه وبت..واينكه خيلي خوشحال ميشم به سايتمون فيلم20/ film20.ir بيايد وبا نظرات خيلي خوب ومفيدت ما رو خوشحال كني /ممنون ازت پشيمون نميشي اگه سر بزني دوست گلم.موفق وسلامت باشي
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. خوشحالم که مفید واقع شده. چشم سر می زنم.
دانلودسرا
27 آذر 93 0:07
باعرض سلام واحترام فراوان خدمت مدیریت محترم سایت سایت دانلودسراتمایل زیادی برای تبادل لینک یابنرباسایت زیبای شمارادارد درصورت رضایت مندی ازهمکاری باسایت دانلودسرالطفابه مااطلاع دهیددرقسمت نظرات سایت دانلودسرا منتظرحضورگرم شماهستیم مدیریت سایت دانلودسرا فرشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد