وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

محاسبه تعداد دانه ها برای کلاه بافتنی

1393/10/6 10:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
144,557 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از دوستان در محاسبه نعدا دانه ها برای کلاه بافتنی مشکل دارن. می تونید با این روش تعداد دانه ها رو محاسبه کنید

اندازه دور سر بچه ها بر حسب سانتیمتر در زیر قرار گرفته.

 ۳ ماهه      :          ۴۳ سانت

۶ ماهه       :          ۴۵ سانت

۱۲ ماهه     :          ۴۷ سانت

۱۸ ماهه     :          ۴۹ سانت

۲ ساله      :         ۵۱ سانت

۳ ساله      :         ۵۱٫۶ سانت

۴ ساله      :         ۵۲٫۲ سانت

۵ ساله      :         ۵۲٫۸ سانت

۶ ساله      :         ۵۳٫۴ سانت

۷ ساله      :         ۵۴ سانت

۸ ساله      :         ۵۴ سانت

۹ ساله      :         ۵۴٫۴ سانت

۱۰ ساله    :         ۵۴٫۸ سانت

۱۱ ساله    :         ۵۵٫۲ سانت

۱۲ ساله    :         ۵۵٫۶ سانت

همونطور که می بینید،برای سنینی که به هم نزدیک هستند اندازه دور سرها خیلی نزدیک هست.بنابراین اگه بچه ای تپل هست یا لاغر،نگران این نباشید که دور سرش بیشتر و یا کمتر از سن خودش باشه.

علاوه بر این موارد بهتره که همیشه دور سر رو یه مقدار کمتر از اندازه واقعیش بگیرید،چون بافت کش میاد و بعد از مدتی جا باز میکنه.

مثلا برای یک کودک با دور سر 44 رو در نظر بگیرید...

اگه کاموا نازک بود 44 ضربدر 2

اگه کاموا ضخیم بود 44 ضربدر 2 بعد منهای 5 شود

پسندها (1)

نظرات (1)

سپیده
27 دی 99 16:34
سلام ببخشید من برای دختر هشت ساله ام برای کلاه ۱۰۳ دانا سر انداختم کافیه 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد