وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد محمدرضا عزیز با تم جنگل

1393/10/14 16:42
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,526 بازدید
اشتراک گذاری

وشه ای از تزیینات...

عکسای محمدرضا از بدو تولد تا دوازده ماهگی...

قبل از چیده شدن کامل...

کلاهی که برای بچه ها بود

نمایی از تزیین خانه

میز تنقلات و گیفت

گیفت ها شامل یه بسته استیکر و مداد رنگی و شکلات طرح تم بود

تنقلات که بچه هااااااااا عاشق این قسمت شدن

انواع شکلات و پاستیل

اینا رو هم خودم درستیدم...

جعبه های دستمال کاغذی

کارتهای تشکر

کارت دعوت

خوش آمدید..

بخشی از کادوهااا

ساعت تولد

ریسه اسم

کیک های مامان سازززززززززز که همه تعجب کردن.....واقعا عالی شدددددددددد آفرین به خودمم

تم جنگل و کادووو

میوه و آجیل

کاپ کیک های مامان سازززز

عکسای اختصاصی پسرممم

دیگه کم کم خستههههههههه شدی

از میز غذا خودم عکسی ندارمممم چون سرم خیلی شلوغ بود  ولی مامانم سر سفره از بعضی ها که اومدن جلو دستش سریع عکس گرفته البته خودم قبل سفره چیدن از دو سه تا عکس گرفتم

اینجا هم دیگه داشتن سفره رو جمع میکردن


با تشکر از مامان محمدرضا

http://mohamadrezama.niniweblog.com

تولد علی

تولد امیر رضا 

تولد رادین

تولد ثنا

تولد محمد معین

تولد رایان

دانلود ماسک حیوانات

دانلود ماسک حیوانات سری 2

دانلود ماسک حیوانات سری 3

نمونه کارت تولد با تم جنگل

تاج شیر سمباد

طرز درست کردن کاردستی جنگل

کاردستی قطار حیوانات

کاردستی قطار سیرک

آموزش درست کردن ریسه تولد با تم جنگل

دانلود کارت دعوت با تم جنگل

کارت تشکر - تگ و کارت دعوت با تم جنگل

دانلود کارت دعوت با تم جنگل نمونه 3 + تصویر تگ تشکر

ایده های تزیین تولد با تم جنگل

نمونه تزیین میز و غذا با تم جنگل

آموزش تزیین کاپ کیک جنگلی

دانلود بنر Be Ware of Wild Animls با تم جنگل

دانلود لیبل گورخر و پلنگ برای تولد با تم جنگل

دانلود تگ تشکر برای پاکت گیفت با تم جنگل سری 3

نمونه تزیینات تولد با تم جنگل سری 4

بنر Happy Birthday سایز کوچک و تگ تولد با تم جنگل

بنر Happy Birthday سایز بزرگ

دانلود پکیج تولد جنگلی

تزیینات جنگلی سری 6

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد