وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

تبسم عزیز و یلدا سال 93

1393/10/14 16:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,570 بازدید
اشتراک گذاری

ژله هایی که زندایی درست کرده بود

از راست به چپ: فاطمه دانیال تبسم و امیر مهدی


بعد هم وسایل شب چله اورده شد روی زمین سر سفره و جای همه خالی دوره هم نوش جان کردیم

تبسم هم تا تونست انار و شکوفه و برنجک نوش جان کرد

در اخر هم دایی جون زحمت کشیدندو سوغاتی هایی رو که از مشهد خریده بودند به همه دادند

http://tabasomjooni.niniweblog.com/

پسندها (2)

نظرات (2)

brooztarin
15 دی 93 13:28
آیکون های زیبا سازی وبلاگ نی نی
مامی فاطمه
17 دی 93 6:28
سلام عزیزم خدادخمل نازتوبرات حفظ کنه میشه یک درخواستی داشته باشم؟ من تویک سایتی عضوم احتیاج به 40تاوب دارم که به سایت معرفی کنم توی اون وب بایدیک پست گذاشته بشه وسایت رالینک کنه شماحاضریداون پست رابزاریدتووبتون پست تووب خودمم هست بااسم باشگاه مادران ممنون میشم کمکم کنید!خبرازشما عزیزم اگرتوی سایت عضونیستی دوست داشتی بیا سایت خوبیه منتظرتم من بااسم مامی فاطمه جون عضوم اگرعضوشدی بگوباچه اسمی عضوشدی تاپیداتون کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد