وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی مهیلا عزیز

1393/10/17 11:52
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,585 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از رد و پا ها که از در خونه تا دم آسانسور زده بودیم

اینم از در آسانسور

اینم از خود آسانسور

اینم به در خونه چسبوندیم ولی یادم رفت عکس بندازم خودشو گذاشتم

اینم از تزیین خووونه قوطی پاپ کرن ها لیوان ها بشقاب و....که به همشون عکس دندون و عکس خودت زده بودیم

اینم از طرف دیگه ی خونه که هپی و برات زدم با بادکنک وهمچنین تو تلویزیون عکسات پخش میشد

اینم از کیکت که مثل مدلی که من گفتم نشد ولی عیبی نداره

واما قسمت خوشمزه

سالاد الویه به شکل دندون

اینم کل میزالبته آش دندونی فعلا اونجا نیست

اینم دخملم کنار میز

واما بخش مهم کادوها

اینم کادوهای نقدی

اینم صاحب کادوها ا ا ا

اینم از گیفتات که خودم برات درستش کردم وقتی خاله رقیه کادوهارو باز میکرد من وتو اونا رو میبردیم به مهمونا میدادیم

اینم دو تا عکس اولی با تمام بچه ها

دومی هم دست من و تو تو بریدن کیک

http://mahilaa.niniweblog.com/

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

فایل رنگ آمیزی دندان

آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی

جعبه پری دندونی

دانلود نت پری دندونی

آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

 عکس جشن دندونی سایز 70 در 50

ریسه Happy First Tooth و کارت 10 در 7

ریسه Happy First Tooth

رد پای دندونی

ریسه Happy First Tooth پسرانه و تگ

فلش راهنما-پاکت نامه و برگه یادگاری دندونی

جعبه گیفت جشن دندونی

فلش راهنما و جعبه و خوش آمد گویی دخترانه

فلش راهنما- لیبل- جعبه و خوش آمد گویی دندونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد