وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

ته چین شاهرودی

1393/10/27 10:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,820 بازدید
اشتراک گذاری

این ته چین شاهرودی رو نفیسه عزیز درست کرده

ته چین شاهرودی با شوید باقله خیلی خوشمزه هست و وسطش بادمجون و گوشت و سماق میریزم . واقعا خوشمزه میشه. خوشمزه

واسه هر نفر یه سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل.

سالاد تک نفره با دیزاین گل در جام

سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل در جام

سالاد یک نفره دست کردم با تزیین گل در جام

ته چین شاهرودی و سوپ و سالاد یک نفره در جام با تزیین گل و ژله با تزیین گل آفتابگردون

ته چین شاهرودی و سوپ و سالاد یک نفره در جام با تزیین گل و ژله با تزیین گل آفتابگردون

با تشکر از نفیسه عزیز

http://2nya.niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان نفیسه
28 دی 93 9:49
تشکر عزیزدلم
غزل
28 دی 93 13:26
سلام خانم کدبانو خوبید شاید خندتون بگیره از سوالم ولی شرمنده من خیلی دنبال سرویس بشقابتون گشتم ولی پیدا نکردم میشه خواهش کنم شهری که خریدید با آدرسش را به من بدید دوست من این سرویسا داشت و متاسفانه من بشقابشا شکوندم و6ماه که آرامش ندارم البته اون آبی بود میخوام کلا سرویسا بخرم برای خودم تا بتونم یک بشقابشابدم جای خرابکاریم شرمنده
امیر محمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
8 بهمن 93 22:30
وبت عالیه به وبمون سر بزن خوشحال میشیم نظر بدی///
مامان فاطمه
10 بهمن 93 0:32
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کجااااااااااای؟ چه دیر آپ کردی بیا دیگه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. چشممممم
مامان ناهید
24 بهمن 93 6:23
به ظاهرش میاد که خیلی خوشمزه هست کاش طرز تهیه این ته چینو داشتید ما هم درست می کردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد