وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

شما داخل فلافل تون چی می زارید؟

1393/12/8 21:27
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,353 بازدید
اشتراک گذاری

زن دایی ام می گه : برا فلافل نخود رو که خیس کردید دو سه باری آبشو عوض کن تا نفخش کمتر بشه بعد با پوست چرخش کن تا چسبندگی داشته باشه.

یکی از دوستان می گه: من نخود و باقله و پیاز با ادویه فلافل و فلفل که یکم تند بشه.

یکی دیگه از دوستان می گه : نخود و سویا و سیر با پیاز و کرفس و همچنین فلفل سبز تند و ادویه جات زیره و رازیانه آسیاب شده و گلپر و عطر غذا و فلفل سیاه می زارم. کمی بکینگ پودر برای اینکه پف کنه هم اضافه می کنم.

کودک من

پسندها (1)

نظرات (1)

الهه
9 اسفند 93 10:43
سلام عزیزم با عکسای تولد 5سالگی شایان جون به روز شدیم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد