وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی شاهین عزیز با تم وسایل نقلیه

1393/12/8 21:56
نویسنده : وبلاگ کودک من
18,412 بازدید
اشتراک گذاری

امسال یه جشن تقریبا کوچیک نسبت به پارسال گرفتم، کل مهمونام 30 نفر بودن برنامه عصرونه داشتم از ساعت 3 بعدازظهر ... که باجشنوپایکوبی شروع شد و با پذیرایی و برش کیک و فوت کردن شمع ادامه داشت...

از کیکش برخلاف سال قبل خیلی راضی بودم ، مدلشو خودم ب قناد دادم دقیقا همونی که میخواستم دراوردن، خامه پفکی با طرح ماشین و هواپیما چشمک

مون دقیقه های اول تولد،ارمان کوچولوی شیطون به محض ورود کل کاپ کیکها رو پخش زمین کرد نیشخند یه فرش رنگی بودو کاپ کیکهای ولوو شده زبان که با بازسازی نیمی از اونها و دور ریختن نیمی دیگر از کاپ کیکها تونستیم دکور رو دوباره باز سازی کنیم خنده

میز غذا: رول کوکوسبزی ، پیراشکی لقمه ای ، الویه توپی و ساندویچ ژامبون ...

عداد ژامبونا چون زیاد بود رو میز جا نشد، قرار بود قبل از سرو ازشون عکس بگیرم خیلی شیک و بامزه شده بودن اما یادم رفت ، همین یه دونه عکسو دارم نگران

ژله دو رنگ ابی و نارنجی متناسب با رنگ تم عینک

لینک تولد 1 سالگی شاهین عزیز کلیک کنید

با تشکر از مامان شاهین

http://shahin91.persianblog.ir/

لینکهای هواپیما

چطور یه هواپیما بکشم؟

هواپیمای کاغذی

تولد سید محمد سپهر

لینکهای ماشین

تولد کیانوش

تولد کیهان

تولد امیر پارسا

تولد پارسا

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد رضا

تولد مهزیار

تولد شایان

تولد امیر علی

تولد امیرصادق

 تولد محمدصدرا

ایده تولد ماشین مک کویینی

دانلود کاردستی ماشین مک کویین

دانلود کاردستی کاغذی ماشین مک کویین

تزیینات با تم ماشین MQ queen

دانلود تزیینات تم تولد ماشین مک کویین سری دوم

وال پیپر ماشین برای تولد با تم ماشین

دانلود کارت دعوت ماشین مک کویین قابل تایپ

نمونه اول طرز کشیدن ماشین کارتونی

نمونه دوم

 نمونه سوم

نمونه چهارم

پسندها (8)

نظرات (4)

مادر بزرگ
8 اسفند 93 23:26
سلام وب خیلی خوبی داریدخدا حفظش کنه خوشحال میشم به وب ما هم سربزنید
دی جی آرت
10 اسفند 93 13:28
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
مامان
13 اسفند 93 17:09
بسیا عالیه ممنون از اینکه فایل دوستان را می ذارین . منم می خوام فایل تولد دخترمو بزارم نمی دونم چطور باید به نمایش بزارم
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. در وبلاگتون بزارید تا کپی کنیم.
نفس
21 شهریور 94 20:37
سلام عزیزم ممنون بابت زحماتتون خانمی برا تولد یکسالگی پسرم این تم تولد شاهین جون مد نظرمه اگه ممکنه فایلهای تم رو برای چاپ هم بذارین تا بتونیم از این تم زیبا استفاده کنیم پیشاپیش سپاسگزارم** بیصبرانه منتظر هستم؛آخه آخر هفته تولد پسرمه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. اگر به وبلاگ ایشون سر بزنید بهتره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد