وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

چیپس ماکارانی

1393/12/20 9:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,144 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

این چیپس برای عصرونه یا دورچین و ... استفاده می شه. ماکارونی پاپیونی یا پروانه ای رو با آب و نمک و 1 ق روغن بجوشانید تا نرم بشن و ابکش کنید. آرد سوخاری رو با زردچوبه و فلفل مخلوط کنید و ماکارونی های آبکش شده رو در اون بغلطانید و در روغن داغ سرخ کنید. روغن رو بزارید داغ داغ بشن. و می تونید با ماست میل کنید

پسندها (6)

نظرات (7)

سایت تفریحی مگ پا
20 اسفند 93 15:48
بسیار عالی اگه ممکنه منو لینک کن. ممنونت میشم عنوان: سایت تفریحی مگ پا ادرس: http://magpa.ir بازم لطف میکنی اگه منو بلینکی. اگه لینکیدی خبرم کن مطمئن شم. فدات مامان دلسوز
مــــن
20 اسفند 93 16:28
وب شما خیلی خوبه....به وب ماهم بیاین....خُــــ
مادر رهام
21 اسفند 93 22:32
چه جالب.درست میکنم من واسه تولد پسرم از وب شما خیلی استفاده کردم.عالی هستید.خسته نباشید.از وب لاگ پسرم دیدن کنید شما رو لینک کردم.تازه واسش وب ساختم
مامان آنی
23 اسفند 93 10:34
من قبلا درست کردم باید سریع خورده بشه
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:16
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
مامان جون سبحان
1 فروردین 94 1:21
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو مبارک
محمد
9 فروردین 94 12:42
آیا از محدودیت‌های امکانات وبلاگ خسته شده‌اید؟! آیا به دنبال پر رنگ کردن حضور خود در اینترنت هستید؟! هم‌اکنون وبلاگ خود را به یک وب‌سایت اینترنتی ارتقا دهید! برای مشاهدۀ پلن‌های طراحی سایت به ادرس زیر مراجعه فرمایید http://Portal.inHost.ir/aff.php?aff=112470
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد