وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد رهام عزیز با تم باب اسفنجی

1394/1/2 12:59
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,539 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که رهام جونی کوچولو تشریف داره از مهمونا خواسته بودیم زودی تشریف بیارن تا تولدش انجام بشه و پسری خسته نشه.مهمونا حدود 50 نفر بودن که فقط خانمهای فامیل و دوستان میشدن.خلاصه با یه ساعت تاخیر اکثر مهمونا اومدن و جشن تولد شروع شد.

از اونجایی که رهام جونی عاشق باب اسفنجیه.ما هم تم تولد رو باب اسفنجی انتخاب کردیم و کل وسایلش رو هم خودم درست کردم.

تم تولدت باب اسفنجی بود.ولی از پارچه لباس عروسم که باقی مونده بود دادم واسم یه پیراهن تور توری سفید و مشکی دوختن.واسه رهام گلی هم مامان هنرمندم یه کت و شلوار سفید و مشکی با همون پارچه ی لباسم دوخت.کلی خوشگل شده بودیم.خاله لیلی ولی یه پیراهن زرد با خال خالای مشکی دوخته بود رنگ تم تولدت.در ابتدا کلی دوستای خاله لیلی رقصیدن و شادی کردیم.بعدش با آهنگ تولد کلاه قرمزی خاله لیلی کیک تولدت رو آورد که مدلش هم باب اسفنجی بود.

بعدش هم واست آهنگ های تولد رنگین کمونی رو گذاشتیم و دو تایی با هم کیک تولدت رو فوت کردیم و شما هم با دست به کیک تولدت چنگ زدی و کلی واست خندیدم.بعدش هم کوچولوهای جشن واست رقص چاقو کردن دوتایی کیکی تولدت رو بردیم.بعد همه ی بچه ها (آرسام.نیلوفر.پرهام.آیلین.طاها.یاسین.یاسی.سامی) اومدن دورت جمع شدن و همراه دوستای خاله لیلی واست آهنگ تولدت مبارک خوندن تا با اونا برقصی.شما هم شلوغی رو دیده بودی همش میخواستی بیای بغل من چشمک

دایی کاوه به همراه امین پسر عمه ام زحمت کشیدن و واست یه کلیپ ساخته بودن.البته  زحمت اصلی رو دوش امین عزیز بود.قرار شد بهش یه پلو کباب جان جایزه بدیم.چون هم تو طراحی تم تولد کمکم کرد هم واست یه کلیپ بسیار بسیار زیبا ساخت.این کلیپ با عکسهای من از دوران  بارداری شروع میشد بعدش بیمارستان و نشون دادن ساعت تولدت و صدای تپش قلب که پخش میشد بعد صدای گریه رهام اومدو نشون دادن لحظه ی تولد که داشتن تمیزش میکردن تو بیمارستان.بعدش هم فیلم لحظه ورودش به خونه که بابام واسش گوسفند قربونی کرد و داره در گوشش اذان میگه.بعد اون هم فیلمهای کوتاهی از هر ماه تولدت،سینه خیز رفتن،چهار دست و پا رفتن،جشن ختنه سوران،جشن دندونی .قسمت خیلی قشنگش هم یه تیکه از آهنگ میخونه (جونم بسته به اون چشات) فیلم زوم میکنه روی چشای خوشگلت .یه تیکه دیگه میگه(میمیرم واسه خنده هات)صدای قهقهه زدنت داره پخش میشه.سر انجام هم فیلمت با قدم زدن همراه من و بابا فرزین تموم میشه..روی کلیپ هم آهنگ  دوستت دارم میثم ابراهیمی رو گذاشت.همه عاشق کلیپت شدن و اشک شوق تو چشم خیلی ها آورد.ارزش کارش بالاتر از هزاران بار پلو کباب بود.این فقط یه شوخی بود باهاش.واقعا ازش ممنونیم.خلاصه شما هم عاشق کلیپت روزی صد بار باید ببینیش.

بعد ش هم مراسم شام داشتیم که واسه شام 

پیش غذا:گل کلم سوخاری.سیب زمینی سوخاری .سالاد کلم سفید

غذای اصلی:سالاد الویه.سالاد سیب زمینی و سوسیس.فتوچینی آشیانه.خوراک سنگدان مرغ

دسر:شارلوت.ژله رولی.ژله تزریقی.کرم شکلات.دسر وانیلی.ژله.بود.

البته زحمت درست کردن تموم دسر ها با خاله لیلی بود که شب قبل تا 4 صبح بیدار بود.خاله عاطی هم واست یه نوع شیرینی خوشمزه درست کرد.مرسی بوس

بعد شام همچنان رقص و پایکوبی ادامه داشت تا ساعت 9 شب که بابا فرزین و دوستاش هم به ما ملحق شدن.عمو محمد هم اومد و کلی واسه ما خوشگل رقصید.رهام گلی همچنان بیدار بود و پسر گل و آروم.خلاصه با اومدن بابا  و دوستاش یه بار دیگه اون کلیپ خوشگل رو پخش کردیم باز هم همه رو تحت تاثیر قرار داد.

از نظر لباس هم که گفتم تیپ من و رهام سفید و مشکی ست کرده بودیم.که بابا فرزین بلوز چهار خونه سفید مشکی همراه کت مشکی پوشیده بود.خلاصه خونوادگی ست کرده بودیم.

برای مادر خودم و فرزین جان هم عکس های تولد تا یک سالگی رهام رو چاپ کرده بودیم و در قالب آلبوم یادگاری بهشون تو مراسم تولد رهام هدیه دادیم.

آخر شب هم با شعر :تولد رهام جونه این کادو از کدوم جون؟ هدیه های رهام رو باز کردیم.

به این ترتیب اولین تولد رهام جون هم با خوشی  همونطور که برنامهر یزی کرده بودیم برگزار شد.اونقدر بهمون خوش گذشت و خوب بود که بعد جشن به فرزین جان میگفتم خستگی ای یه هفته تا ساعت 3 شب بیدار بودن و درست کردن وسایل همه از تنم بیرون رفت.احساس سبکی و انرژی داشتم.

از همه عزیزانمون تشکر میکنم.امیدوارم تو جشن های شادی هاشون واسشون جبران کنیم.

از فرزین عزیزم ممنونم که پا به پای من مشتاقانه برای تدارکات تولد زحمت کشید.همینطور از پدر و مادر مهربونم . دایی کاوه و خاله لیلی گل که با جون و دل برای رهام وقت گذاشتن و بهترین ها رو براش انجام دادن.از همین جا دست تک تکشون رو میبوسم بوسمحبت

یه سری از تزیینات.من عاشق این ریسه های کله هستم که با عکسهای مختلف رهام واسش درست کردم

با تشکر از مامان رهام عزیز

http://rohamlovely.niniweblog.com/

لینکهای باب اسفنجی

چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

چطور پاتریک شخصیت کارتون باب اسفنجی رو بکشم ؟

تولد مبینا

تولد امیر عباس

تولد آرمین

تولد سام

تولد شایان

تولد امیر علی

تولد پارسا

تولد علی

تولد آروین

 تولد علی

تولد امیر مهدی

تولد امیر محمد

تولد آرش

 تولد روژین

تولد امیرعلی

تولد سعید

ایده های تولد باب اسفنجی

کاردستی باب اسفنجی 1

کاردستی باب اسفنجی نمونه 2

کاردستی باب اسفنجی هالووین

طرز درست کردن جعبه باب اسفنجی برای گیفت

نمونه تولد باب اسفنجی

نمونه لاک ناخن با تم باب اسفنجی

آموزش تصویری کشیدن لاک ناخن باب اسفنجی

 تزیینات باب اسفنجی

جعبه گیفت - تگ - استیکر و پازل باب اسفنجی

تزیینات تولد با تم باب اسفنجی

مدل دامن توتو باب اسفنجی

آموزش درست کردن لباس باب اسفنجی پسرانه

تزیینات تولد با تم باب اسفنجی

عدد 2 و 5 با طرح باب اسفنجی

جعبه های گیفت باب اسفنجی

تزیینات باب اسفنجی

ساق دست پاتریک و باب اسفنجی

تگ تولدت مبارک-فلش راهنما و عدد 7 باب اسفجی 

پسندها (2)

نظرات (1)

مادر رهام
24 خرداد 94 16:03
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد