وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

شیرینی برنجی

1394/1/27 11:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,884 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از آیدا عزیز برای ارسال این دستور

روغن جامد 500 گرم

پودر شکر 400 گرم

زرده تخم مرغ  2 عدد و 1 عددتخم مرغ کامل

بکینگ پودر 1 ق چ

تخم خرفه برای تزیین

وانیل نوک ق چ

آرد گندم نصف ل

آرد برنج 1 کیلو

کاکائو به میزان لازم

روغن را 20 دقیقه با همزن می زنیم. تخم مرغ ها را در ظرف جداگانه با همزن زده و پودر شکر را اضافه می کنیم. سپس به روغن اضافه کرده و باز با همزن می زنیم. بکینگ پودر و آردها را الک کرده و به مواد اضافه کرده. آنقدری باید آرد بریزیم که وقتی کمی از خمیر را گلوله می کنیم ترک نبندد یا به دست نچسبد.

داخل فر به مدت 10 دقیقه روی 180 درجه

کودک من

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد