وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

کلوچه

1394/1/27 11:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,591 بازدید
اشتراک گذاری

دستور این نوع کلوچه رو مریم عزیز ارسال کردند

1 کیلو آرد

یک و نیم پ شکر

200 گرم روغن

1 ق غ مایه خمیر پودری

1 ق غ بکینگ پودر

نصف ق وانیل

2 ق غ زیره و رازیانه کوبیده

همه رو داخل ظرف می ریزیم و آب و روغن رو به مواد اضافه می کنیم و خوب ورز می دهیم تا خمیر یکدست به دست آید. آب ولرم باید باشد و باید به مقداری باشد که خمیر را نه سفت و نه خیلی شل کند.

کودک من

روغم مایع استفاده کردم از تنور خوشمزه تر شد. ترد و خوشمزه و داخل توستر گذاشتم. با این مواد 80 عدد کلوچه کوچک درست شد و خرما هم داخلش گذاشتم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

دیانا فسقلی
1 اردیبهشت 94 11:51
خب شما که اینهمه دست دارین منم اد خونین خاله جونی
طراحی قالب
4 اردیبهشت 94 18:53
طراحی قالب سفارشی با عکس کوچولوی نازتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد