وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

حلما عزیز و سفره هفت سیم سال 94 با تم بره ناقلا

1394/2/5 12:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,981 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

امسال علاوه بر هفت سینی که عزیزجان و پدر جان برای شما زحمت کشیدن من خودم یه هفت سین کوچولو با تم ببعی درست کردم و سبزه عدس سبز کردم که بار اولم بود و سبزم یه کم کچل شد خنده ولی تجره خوبی بود.

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس


ادامه مطلب :

این مجسمه های ببعی رو از تو ادارمون خریدم که سرجمع شد 13.500 تومن . اون عروسکای محلی رو هم وقتی با خاله جون فتانه رفته بودیم دنبال هفت سین واسه خاله فاطمه خریدم که خیلی دوسشون دارم.

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

هفت سین با تم بره ناقلا حیوان سال بز ببعی سال 1394 سبزه عدس

http://2nya.niniweblog.com/

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد