وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش حرف الفبا ذ

1394/2/21 21:56
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,653 بازدید
اشتراک گذاری

                        چه شکل خوبی دارم                   

        چه رنگ و رویی دارم

با ز هم صدا هستم                        

    از ان جدا هستم

شکل من هست خمیده        

              صدایم است کشیده

من ذالم و من ذالم        

                     کمری شکسته دارم

شکل من هست مثل دال       

             در پیشانی دارم خال

این خال همان نقطه است          

         روی سرم خفته است

امده ایم در لذّت                 

               در لذیذ و در ذرّت

منبع:كتاب آموزش الفبا(محمد رستمي بيجارگاه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Amarylliss
12 آذر 94 20:16
سلام . خوب هستین با اجازه شما آلبوم یلدا رو تو وبلاگم گذاشتم ...ممنون میشم از وبلاگ و کانال های من دیدن کنید ...فدات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد