وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تارت میوه

1394/2/24 15:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,661 بازدید
اشتراک گذاری

این تارت های میوه رو دختر خاله جان درست کرده که با دستور برام ارسال کرده

مواد لازم :

آرد 2 پ

کره سرد 150 گرم

پودر قند 1 ق س

زرده تخم مرغ 1 عدد

نمک یک پنس

وانیل شکری : نصف ق م یا وانیل خالص یک چهارم ق م
ژله : مغزی کیوی 
ژله : مغزی پرتقال 
کیوی : 2 عدد
پرتقال : 2 عدد
شکلات تخته ای قهوه ای 
قالب تارت
طرز تهیه :
 ابتدا کره سرد را خرد کرده و با آرد مخلوط کنید تا مثل خرده نون بشه . بعد پودر قند و زرده تخم مرغ و وانیل رو اضافه کرده و مخلوط کنید . خمیر رو نیم ساعت در یخچال استراحت دادم. بعد داخل قالب تارت باز کنید  . و با چنگال ته خمیر رو سوراخ کنید . ر دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا بپزن .بعد از سرد شدن از قالب خارج کنید .ژله مغزی مورد نظر رو داخل قیف ریخته و روی تارتمون می ریزیم . بعد روی هر کدوم از تارتها انواع میوه  می زاریم. برای اینکه میوه تون براق شده و پلاسیده نشه می تونید از براق کننده ساده استفاده کنید بدین ترتیب که مقداری آب بهش اضافه کنید تا کمی رقیق بشه بعد روی میوه ها بریزید . در آخر شکلات رو به روش بن ماری آب کرده و طرحهای مورد نظرتون رو روی یه کاغذ روغنی بکشید .
بعد بمدت 5 دقیقه داخل فریزر بذارید تا خودشون رو بگیرند.
کودک من
کودک من
 
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد