وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تست هوش کودک

1394/2/27 11:56
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,189 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود که پیگیر تست های هوش کودک بودم و مطالب جالبی رو پیدا کردم. در اختیار شما دوستان قرار می دم تا با جواب دادن هوش کودک خودتون رو ارزیابی کنید.

سایت زیر مراجعه کنید که تست هوش کودک برای سن 4 سال تا 8 سال و 11 ماه

و تست دیگری برای سن 9 سال تا 16 سال است

و از کودک خود بخواهید به سوالات جواب دهد

http://www.iq-test-for-kids.com/

پسندها (1)

نظرات (2)

لاله هدایتی از رشت
2 خرداد 94 11:38
سلام مامان ساجده عزیز من پسر دوسال ونیم دارم که به دنبال بازیها و کارها وتمرینهایی مناسب سن اون هستم تستا رو دیدم اما چون انگلیسی بود نتونستم استفاده کنم اما ایده های خوبی ازشون گرفتم اگه بتونی سایتای فارسی معرفی کنی خیلی بهتر میشه
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. متاسفانه در سایتهای فارسی این نوع تست ها رو نتونستم پیدا کنم شاید اگر شما بیشتر بگردید بتونید پیدا کنید. هر مورد انگلیسی رو که نتونستید بگید تا براتون توضیح بدم.
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 شهریور 97 16:52
‌سلام.
این تست پولیه؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. خیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد