وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

پیتزا سیب زمینی مخصوص کوچولوها

1394/5/18 19:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,336 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود ساجده علاقه ای به تخم مرغ نشون نمی داد. دیگران می گفتند مشکلی نیست و بهرحال داخل کوکو و ... تخم مرغ می زاری و جبران می شه. ولی نمی تونستم خودم رو با این چیزا قانع کنم. تصمیم گرفتم به عنوان میان وعده و عصرانه یک عدد سیب زمینی کوچک با یک عدد تخم مرغ و کمی نمک هم بزنم و تو ماهیتابه پهن کنم. اون طرفش که سرخ شد پنیر پیتزا بریزم و مهلتی بدم تا اون طرفش هم سرخ بشه. و چون علاقه زیادی به سس قرمز داره روشو سس ریختم. و این شد که یه روز در میون ساجده 3 سال و 10 ماه می گه : برام پیتزا سیب زمینی درست کنآرام

کودک من

لینک دیگری از پیتزا سیب زمینی کلیک کنید

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سما
27 دی 94 9:59
عالی بود
سما
27 دی 94 10:01
عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد