وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 4 سالگی ساجده عزیز با تم باب اسفنجی

1394/7/20 9:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,404 بازدید
اشتراک گذاری

از سال گذشته ساجده دوست داشت که یه تولد باب اسفنجی داشته باشه.

امسال به انتخاب خودش تولدی با تم باب اسفنجی براش گرفتیم.

و نظر بابای ساجده این بود: برای اینکه ذوق و شوق و انگیزه اش نسبت به مهدکودک بیشتر بشه تولدش رو تو مهد برگزار کن...

و خیلی بهتر از سالهای گذشته برگزار شد...

 

روز قبل با عمه ها مهد رفتیم تا میز مورد نظر رو تزیین کنیم...

کودک من

کودک من

کودک من

جعبه های پاپ کورن کوچک و بزرگ و دستمال کاغذی و ظرف ها و لیوانها و کلاه های باب اسفنجی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

برای هر کدوم از بچه ها سک سک باب اسفنجی و بادکنک های زرد تهیه کردیم که در آخر ساجده به دوستای مهدش داد

کودک من

نمی دونم چرا اولش ساجده این شکلی بود...

کودک من

کودک من

ولی کم کم با برف شادی سرحال شد...

کودک من

کودک من

کودک من

و کیک تولدش ...

کودک من

کودک من

و کوچکترین مهمان ما زینب خانم

کودک من

ساجده و دختر عموش کوثر خانم

کودک من

;,n; lk

;,n; lk

;,n; lk

کودک من

و ذوق بچه ها برای برف شادی...

و یه کارتون باب اسفنجی که پر از آهنگهای شاد بود برای بچه ها پخش کردیم...

کودک من

و کادوهای عزیزان...

و به دوستای ساجده در مهد نمونه بهشون سک سک باب اسفنجی و بادکنک دادیم که خیلی دوست داشتن و تا اونجا که تونستیم کاری کردیم به همه بچه ها خوش بگذرهآرام

و البته گیفت مخصوص برای دخترعموها و دخترعمه سک سک و کتاب رنگ آمیزی باب اسفنجی

کودک من

کودک من

صحبت ساجده قبل از برنامه ریزی برای تولد : باز نری برام طلا بخری!! تعجبببین النگو دارم گوشواره دارم گردنبد هم دارم!! من دوچرخه می خوام!!تعجب

و کادوی مامان و بابا که روز قبل بهش دادیم

کودک من

تشکر مخصوص از عمه آمنه بابت مدیریت کامل و تسلط رو بچه ها و کمک برای تزییناتبوس

تشکر مخصوص از زن عمو آزاده بابت عکسها و فیلم هایی که گرفتبوس

تشکر مخصوص از عمه زهرا بابت کمک برای تزیینات و برنامه ریزی هابوس

و تشکر مخصوص از عزیزان بابت کادوهابوس

و امیدوارم به همگی مخصوصا بچه های عزیزم خوش گذشته باشهآرام

و لطفا یه یادگاری برای دخترم در قسمت نظرات بنویسید

لینک تولد 1 سالگی ساجده

لینک تولد 2 سالگی ساجده

لینک تولد 3 سالگی ساجده

پسندها (3)

نظرات (8)

مامانیه ستایش
20 مهر 94 12:03
مبارک باشه تولدت ساجده جون دست مامانت هم درد نکنه همه چی عالی
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهربان
21 مهر 94 6:48
ساجده جونم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشه همیشه شاد و سلامت باشی دسته مامان جون و عمه ها درد نکنه همه چیز خیلی خوشگل و عالی
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنونم مهربان عزیزم
نیک نفس
21 مهر 94 8:41
باسلام و وقت بخیر نیک نفس هستم مسئول بازاریابی شرکت توسعه سامان نیماد، این شرکت برای وب مسترها و وبلاگ نویسان عزیز بستری را فراهم کرده است که بتواند با استفاده از وبلاگ خود کسب درامد کنند. سیستم بازاریابی و کسب درامد نیماد به این صورت است شما با قرارا دادن بنر های تبلیغاتی این شرکت با لینک منحصر به فرد خود چنانچه بازدید کننده از طریق لینک شما اقدام به خرید و ثبت نام کند 20 درصد از مبلغ محصول و خدمات به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد. همچنین در تمدید های بعدی مشتری باز نیز شما پورسانت دریافت خواهید کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا فعال سازی اکانت خود از طریق لینک فوق اقدام فرمایید : http://goo.gl/EmZEvc این شرکت برای وبلاگ نویسان عزیز که تبلیغات ما را به اشتراک میگذارند پیشنهاد ویژه ای هم دارد: شما میتوانید وبلاگ خود را تنها با 20.000 تومان تبدیل به وب سایت کنید. این آفر شامل : 1 گیگابایت فضای میزبانی وب + دامنه ملی بوده که ارزش واقعی آن 45000 تومان میباشد که ما 50 درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته ایم، همچنین تمامی موارد اعم از نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا سایت، اتصال بلاگ به سایت جهت حفظ بازدیدکندگان فعلی بلاگ و آموزش کار با سیستم را شامل میشود و در صورتی که شما در طول سال عملکردی خوبی نسبت به معری محصولات داشته باشید در سالهای آتی هزینه تمدید صفر و رایگان محاسبه خواهد شد.. همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارتباط با بنده با ایمیل : niknafs@tsn.co.ir در ارتباط باشید. آدرس اصلی وب سایت شرکت : http://tsn.co.ir سپاس از وقتی که برای این پیام گذاشتید نیک نفس مسئول بازاریابی توسعه سامان نیماد
مامان فاطمه
23 مهر 94 19:52
سلامم وااااااااااااااااای ماشاالله عزیزم ماهرخ و ساجده فقط یه روز با هم دارن ساجده حون یه روز بزرگتره همه ی تولدای ماهرخ تو وبلاگتون ثبت شده خوشحال میشم این یکی هم ثبت شه تولد ساجده جون بهتون تبریک میگم همیشه شاد و سلامت باشین در پناه خدا
مامان معصومه
24 مهر 94 13:58
سلام ساجده جون خوشگل خاله تولدت مبارک انشالله زیر سایه ی خدا و پدرو مادرت همیشه سالم و سلامت باشی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خاله جون. ممنونم
مامان صبا
25 مهر 94 11:52
سلام سپیده جون تولد ساجده عزیز رو تبریک میگم انشاءا..سایتون بالای سرش باشه 120سالگیش رو جشن بگیرید
عمه زهرا
30 مهر 94 12:20
تد تولد تولدت مبارک دست مامانش درد نکنه جای همه خالی مثل همیشه عالی بود
مامان صدرا
26 تیر 96 19:30
تولدت مبارک دختر ناز نازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد