وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 4 سالگی ماهرخ عزیز

1394/7/25 8:23
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,945 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم وقتی برای سفارش کیک تولد رفتم فقط گفتم برای هفتاد نفر

خانم چه مدلی؟

هر طور دوست دارین فقط خوب باشه

این تمام تلاش من بود برای تشریفات تولدت

اما در جستجوی یتیم خانه و تعداد بچه ها و گروه سنی و لیست نیاز ها و جمع آوری کمک ... بودیم

بخاطر محرم چند روز زودتر و در آخرین جمعه ی قبل از محرم مهمانی را برگزار کردیم  و البته به خاطر شرایط درسی بچه های خیریه (و گفتم هر روز روز تولد توست)

 

و اما این روز عزیز

اینبار هم میزبان بودیم و هم میهمان،تمام وسایل تزیین که مختصر بود و وسایل پذیرایی را با خود بردیم

در نقش میزبان مشغول تزیینات شدیم با کمک دوستان

احسنت به مامان ماهرخ عزیز بابت این حرکت خداپسندانه

ماهرخ و صدف همچون سال گذشته مشغول بازی و شاید کمک

این دو پیمانی با هم بستند در برگزاری مراسم تولدشان


                         

بخشی از پذیرایی

                         

و ...

                         

و بازیگوشی دوستان همراه

 

  و ماهرخ و اصرار به شروع  مراسم شمع و قاچ کنون

                            

و ما تسلیم شدیم یه کیک یه عالمه فسقلی و اما باز هم اجازه نداشتیم از دوستان خیریه عکسی داشته باشیم

!!این قانون است!!

                      

و کیک قاچ کنوووووووووووووووووووووووون

                         

در پایان مراسم درگیری با کیک

اهدای مبلغ جمع آوری شده به مسول خیریه حضرت معصومه را داشتیم و امیدواریم بتواند بخشی از نیاز کودکان را برطرف کند

و خوشحالی کودکان بعد از اعلام مبلغ ،که ما را خجالت زده ی آنها کرد

که ای کاش با دستی پر به میهمانیشان میرفتیم

                                

و هدایایی زیبا و نفیس از دوستان خیریه که برای دلبندان ما تهییه کرده بودند و هنر دست خودشان بود

و سپاس از زحمات دستان پر مهرشان

                 

ماهرخ یه کااااااااااادو گرفت گرچه شرط تولد ما کادو ندادن هست و هزینه ی کادو ها نقد دریافت میشود برای کودکان خیریه اما یعضی دوستان قانون شکنند و به ما لطف دارند

                  

و چه عجول است دختر ما

                                                                 

پ ن:

و باز هم شاکرم خدایم را بخاطر سایه ی پر مهرشان

و فرزندم که با ماست

خدایا همه ی والدین و کودکانشان در کنار هم و زیر یک سقف با شادی روزگار را سپری کنند

تا سال آینده و به امید پایدار بودن این مراسم سال های سال

با تشکر از مامان ماهرخ عزیز

http://mahakeman.niniweblog.com

لینک تولد 1 سالگی ماهرخ عزیز کلیک کنید

لینک تولد 2 سالگی ماهرخ عزیز کلیک کنید

لینک تولد 3 سالگی ماهرخ عزیز کلیک کنید

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صبا
25 مهر 94 11:55
مامان فاطمه عزیز خیلی وقته میخوام برات نظر بگذارم اما تو وبلاگ ماهرخ جون نمیشد ،نمی دونم جرا؟تولد ماهرخ عزیز رو هم تبریک میگم انشاء120ساله بشه چقدر تولد خوبی گرفتی منم دلم میخواد یک همچین کاری انجام بدم انشاءا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد