وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 15 سالگی لعیا عزیز با تم Let's party

1394/7/25 8:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,460 بازدید
اشتراک گذاری

این در حال آماده سازی لوازم

این هم نمای کلی آماده شدش.

ریسه با اسم و سنم که با مقوا درست کردم.پاپیونا هم با کاغذ کشی و تور درست کردم.

راهنما که بیشتر برای دل خودم درستش کردم

اینارم همینجوری خوشم اومد درست کردم.سیبیل و عینک و ماسک

ساعت تولدم 8:30 صبح

کندی بار که زیاد شبیه کندی بار نبود.

شیرینی پاپاتیا یا گل بابونه که خودم درست کردم و کیک ها هم کیک sisi هست که از بیرون خریدم.

پفیلا که جعبه اش رو خودم درست کردم

چیپس و ماست

پاستیل و شکلات تخم مرغی

اینم آبنیات صورتی زرد

کیک تولدم که اصلا به تم نمیومد ولی خب خیلی ازش خوشم اومد

اینم بار نوشیدنی که آب هندونه طبیعی بود

مبوه سیخی

میز شام

چند وقت بوددلم میخواست  غذای لبنانی رو امتجان کنم و اون روز غذای لبنانی گرفتیم.

کرسبی

دجاج بالعجین و شاور مالحم

لحم بالعجین

پیتزا بیروتی که خیلی بزرگ بود

اینم سالادی که درست کردم

پان اسپانیا خودم پز

ژله خرده شیشه قالبی خودم پز

یخ با انگور

از بین کادوهایی که گرفتم سه تاشونو خیلی دوست داشتم.

اول این انگشتر نقره هست که خیلی وقت بود دلم می خواست یک انگشتر نقره با مروارید براق و قشنگ باشه داشته باشم

دسته گل قشنگ عزیزم که اولین دسته گلی بود که گرفتم

اینم جناب خان که یکی از سوغاتی های راحیل جون بود.عاشقشم

با تشکر از لعیا عزیز

http://laya-only.niniweblog.com/

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه سپیده
30 مهر 94 17:39
واقعا عالی!!!!! ینی خوش به حال کسی که تولد اینجوری باشه! برای ما که نهایتا یه پیامک میزنن تولدت مبارک!
مامانی اری بلا
6 آبان 94 17:40
سلام گلم.چطور متونم براتون عکس بفرستم؟؟؟؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد