وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

ماه آسمون

1394/8/18 18:24
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,132 بازدید
اشتراک گذاری

تو که ماه بلند آسموني                            منم ستاره مي شم و دورتو مي گيرم

تو که ستاره مي شي دورمو مي گيري            منم ابر مي شم، رو تو مي گيرم

تو که ابر مي شي رومو مي گيري                منم بارون مي شم، نم نم مي بارم

تو که بارون مي شي، نم نم مي باري              منم سبزه مي شم، سر در ميارم

تو که سبزه مي شي، سر در مياري              منم گل مي شم و پهلوت مي شينم

پسندها (2)

نظرات (3)

admin
19 آبان 94 1:24
سلام وقت بخیر خسته نباشید لطفا این پیامو تایید کن چون شاید خیلیا بازدید وبلاگشون کم باشه !!!! خلاصه بگم وب ما یه طرح رایگان بازدید گذاشته که محدوده . اگه دیر برسی ا قافله عقب می مونی !!! یه سر بزنید پیشمون نمیشید مرسی مدیر
مامانی
19 آبان 94 16:38
سلام مامانی عکسای تولد پسرم باتم دوچرخه رودروبلاگش گذاشتم خوش حال میشم سری بزنین وتووبلاگتون بذارین ممنون
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد
مامان نی نی
23 آبان 94 12:11
سلام خوبید.ماشاا.... خداحفظش کنه.ماهم باعکسای تولد گلپسر به روز کردیم ومنتظرتونیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد