وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش قرآن به کودکان 2

1394/8/24 17:41
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,610 بازدید
اشتراک گذاری

امیرمهدی عزیز هم به کلاس قرآن می ره و ادامه مطلب درباره کتابهاش توضیح می ده

با تشکر از مامان امیرمهدی برای همکاری با وبلاگ "کودک من"

http://ferechteh2012.niniweblog.com/

امیرمهدی 4 ساله به جامعه القرآن می ره که 6 کتاب رو بهشون آموزش می دن.

ابتدا حروف عربی با صداها رو باهاشون کار می کنن که آیه ها رو بصورت اشاره و حدیث و حروف رو بهشون آموزش می دن.

کودک من

کودک من

کودک من

مامان ساجده : ساجده در مهد در ماه یک حدیث بهشون آموزش می دن که به نظر من در تربیت بچه ها خیلی مفید هست.

مثلا حدیث ماه مهر آنها : السلام و قبل الکلام قبل از صحبت کردن سلام کنید.

حدیث ماه آبان : و بالوالدین احسانا به پدر و مادر خود نیکی کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد