وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

پ پ

1394/8/27 15:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,586 بازدید
اشتراک گذاری

پروانه ها که پا می شن

پ پ پ

 

برای حرف پ به این صورت بهشون گفتن که . . .

پروانه ها که پا می شن پ پ پ

و طبق تصویر 3 تا گلبرگ گل که افتادن پایین می افتادن و نقطه های پ رو تشکیل می دن

بچه ها با رنگ کردن و خواندن شعر مورد نظر پ رو یاد می گیرن

کودک من

در صفحات آخر پ رو رنگی آمیزی می کنن . . .

و باز هم در هنگام رنگ کردن شعر رو می خونن . . .

کودک من

کودک من

و باید پ را قیچی و در جایگاه مورد نظر بچسبانن و باز هم رنگ . . .

کودک من

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

ق ق ق

آ ا

س س س

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد