وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش حرف الفبا ر

1394/8/27 15:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,390 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

ر     ر      ر      هستم                من  ( ر )  یک شکل  هستم

گاهی بالا  گاهی پایین                 بر     روی    خط     نشستم

 

 قدری   خمیده   هستم                فعال   و   پر      کار    هستم

هر    جا    صدایم    بیاد                حاضر   در    آن    جا    هستم

 

اوّل     وسط   یا   آ خر                  فقط این شکلی ( ر ) هستم

مثل   یک  روز   روشن                  در     مرغ    و   دریا    هستم

 

یک  رودخانه  پر  از  رنگ                 با        بچّه های          زرنگ

در   درس های مدرسه                  حروف   و    عکس     قشنگ   

                                                               از سیما شمال نصب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد