وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

خلاقیت با آرد

1394/9/3 9:50
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,935 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی که آرد رو تو دیس برای سرخ کردن ماهی گذاشتم

ساجده 4 ساله صندلی رو گذاشت و اومد بالا و با انگشتش شروع کرد به نقاشی کشیدن روی آرد و ...

و منم از این ایده استفاده کردم و یه چیزی پهن کردم و دیس آرد رو گذاشتم زمین. یه قاشق و یه خلال دندون بهش دادم. براش توضیح دادم که با خلال دندون هر شکلی رو خواست روی آرد بکشه و برای پاک کردن اون شکل با پشت قاشق آرد رو صاف کنه و نقاشی دیگه ای رو بکشه. خلاصه دقایقی سرگرم کشیدن نقاشی روی آرد شد. آخرش هم خلال رو گذاشت کنار و با دستش آشپزی می کرد...

کودک من

کودک من

یه روزی می رسه که به در و دیوار خونتون نگاه می کنید و دلتون برای دیوارهایی که بچه هاتون خط خطی می کردند تنگ می شه...

یه روزی می رسه که دلتون برای پوست پسته ای که بچه ها پشت پشتی یا زیر مبل می نداختن تنگ می شه...

از لحظه لحظه وجود اونها لذت ببرید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد