وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

ج ج ج

1394/9/9 13:59
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,645 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ها باخبر می شن . . .

ج ج ج

برای شناسایی حرف و صدای ج این شعر خوانده می شه

جوجه ها باخبر می شن . . . ج ج ج

و به بچه ها می گن که نقطه زیر ج دانه جوجه هست که از دهانش افتاده

مثل تصویر که دور نوک جوجه دایره کشیده

کودک من

و در کارگاه آخر کتاب ج رو باید رنگ کنن و همراه با رنگ کردن شعر مورد نظر رو می خونن

کودک من

و در قسمت دیگری از کارگاه ج را برش می دن و می چسبونن

کودک من

و رنگ می کنن . . .

کودک من

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه مامان تبسم
14 آذر 94 19:56
سلام سپیده جان عکس های تولد دخترم با تم کفشدوزک آماده شده
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. ثبت شد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد