وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود سرود جمهوری اسلامی ایران

1394/9/20 16:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,543 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از مواردی که به عنوان واحد کار در مهدکودک ها و پیش دبستانی ها است "سرود جمهوری اسلامی ایران" است که فایل شو که به دو زبان فارسی و انگلیسی هست برای دانلود گذاشتم

برای دانلود سرود جمهوری اسلامی ایران روی تصویر زیر کلیک کنید

Flag of Iran.svg

لینکهای آهنگهای کودکانه

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری سوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری چهارم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری پنجم)

دانلود آهنگ های کودکانه (سری اول)

 دانلود آهنگ تولد برای کودکان

دانلود آهنگ "تولدت مبارک " بچه ها

دانلود آهنگ "تولدت مبارک " نمونه 7

دانلود آهنگ مل مل

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف از عمو پورنگ

دانلود تیتراژ کتابخانه عمو پورنگ

دانلود آهنگ برای تولد عمو پورنگ

آی مژده مژده مژده عیده و وقت شادیست

دانلود آهنگ ای ایران

دانلود آهنگ خانواده

شعر انار دونه دونه با صدای سید محمد سپهر عزیز

دانلود شعر قهر و آشتی

دانلود آهنگ "زنبور"

دانلود آهنگ رودخانه

دانلود تصویری لالایی کردی

دانلود تصویری لالایی خراسانی

دانلود تصویری لالایی خوزستانی

دانلود لالایی عروسک جون

دانلود آهنگ صوتی"باز چراغ فتیله شد پر نفت"

 دانلود آهنگ صوتی "سلام" از برنامه فتیله

 دانلود آهنگ صوتی " گرگم و گله می برم

دانلود تیتراژ اول برنامه رنگین کمان

دانلود آهنگ "چشم چشم دو ابرو"

دانلود آهنگ گربه آواز خوان

دانلود تصویری آهنگ رنگین کمان عمو پورنگ

دانلود آهنگ کودکانه"یه روز یه آقا خرگوشه..."

دانلود آهنگ "کجایی"

دانلود آهنگ "پاشو پاشو کوچولو"

دانلود موسیقی آرام برای کودکاندانلود آهنگ "پیشی من"

دانلود کلیپ مدرسه موشها

دانلود لالایی "پری شهر خواب"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسین
27 بهمن 97 16:28
سلام وبلاگتون عالیه من برای ساخت app ازش استفاده کردم فقط ایا آهنگها با اجازه صاحبانشون منتشر شدند؟اخه بعضیاشون شاید قصد فروش آهنگهاشونو داشته باشند
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. اگر ازجایی کپی شده نام منبع ذکر شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد