وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

او و و

1394/9/23 9:29
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,713 بازدید
اشتراک گذاری

شغال اومد

او و و

تمام صداها و حروف با داستان به بچه ها آموزش داده می شه و در کنار اون با حرکات دست و اشاره توضیح داده می شه.

برای او و و این شعر رو می خونن . . .

شغال اومد او و و

و همانطوری که در تصویر مشخصه پاهای شغال که دورش هم دایره کشیده مثل و می مونه " و "یه جورایی تو ذهن کودک می مونه

بچه ها " او و و " رو رنگ می کنن و همراه با رنگ آمیزی شعرش رو می خونن. . .

کودک من

و باز در آخر کتاب کارگاه رنگ آمیزی و بریدن رو دارن

البته با تدریس یک حرف و صدا تکرار و مرور درسهای قبل هم هست

کودک من

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

ج ج ج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
5 دی 01 21:38
سلام شب خوش کتاب آموزش حروف الفبا با شعر (شغال اومد او او) به چه طریقی میتونم تهیه کنم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد