وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

اُ ُ ُ

1394/9/23 9:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

گاوه می گه

اُ  ُ  ُ

با داستانی جریان شکستن شاخ گاو رو برای بچه ها توضیح می دن و بعد از اینکه شاخ گاوه شکست صدای

اُ  ُ  ُ  رو می گه

و همونطوری که در تصویر می بینید شکل شاخ گاو بصورت اُ است

کودک من

و باز در صفحه آخر کتاب قسمت کارگاه

بچه ها باید اُ رو رنگ کنن و با قیچی برش بدن و در جایگاه بچسبونن

کودک من

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

ج ج ج

او و و

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس
24 آذر 94 20:32
سلام
نرگس
24 آذر 94 20:33
سلام عزیزم فقط یه کامنت ازت دریافت کردم تو بلاگفا که گفتی برات پیام گذاشتم همین یکی توی اینستاگرام ادت کردم بیا این وبم که ادرسشو گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد