وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

م م م

1394/9/27 16:14
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,566 بازدید
اشتراک گذاری

گوساله هاش جواب می دن

م م م

اگه خاطرتون باشه تو مبحث اُ  ُ  ُ  گاوه می گه آُ  ُ  ُ

و اینبار

گوساله هاش جواب می دن

م م م

به دهان گوساله در تصویر دقت کنید

کودک من

و باز هم حرف م رو در انتهای کتاب باید رنگ و برش بدن و بچسبونن

کودک من

و در این قسمت داستان اول کتاب تموم می شه . در داستان اول بچه ها نشانه های

" ق - او و - ف - اُ  ُ - م - پ - س - ج " رو یاد گرفتن

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

ج ج ج

او و و

اُ  ُ  ُ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد