وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی سام عزیز با تم باب اسفنجی

1394/10/2 1:03
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,358 بازدید
اشتراک گذاری

تم باب اسفنجی

همه ریزه کاری های تولدت رو خودم درست کردم.لباستو هم خودم دوختم.

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

دفتر یادگاری

دفتر یادگاری

صفحات دفتر

لطفا واسه دیدن بقیه عکس های تولد سام تشریف بیارین ادامه مطلب


ادامه مطلب :

 

 

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

این هم پازل سام و باب اسفنجی:

تم باب اسفنجی

این لیوان ها گیفت هایی هست که به مهمونامون دادیم.روی لیوان هر مهمونی اسمش نوشته شده بود.

تم باب اسفنجی

 

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

نی نی خیلی دوست داری عزیزم هرجا بچه کوچولو میبینی بوسش میکنی و میخوای که بغلش کنی.این جا هم با سینا دوست شدی.ناگفته نماند که بچه هایی که از خودت بزرگتر هستن رو هم دوست داری و با اونا بیشتر بازی میکنی واسه همین با سما هم رابطه خوبی برقرار کرده بودی.

سام و سما و سینا

سام و سما و سینا

مهدی و محمد خیلی از تو بزرگتر هستن ولی دوسشون داری و باهاشون بازی میکنی.

تم باب اسفنجی

این عکس ها رو آخر مهمونی گرفتیم واسه همین بعضی ها که زودتر رفته بودن تو عکس نیستن.

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

 

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

تم باب اسفنجی

باب اسفنجی کوچولو امسال هم کیک رو با کمک من بریدی ایشالله سال دیگه خودت میتونی تنهایی کیکت رو ببری و واسه خودت آرزوهای خوشگل بکنی.

تم باب اسفنجی

حالا بریم سراغ کادوها

اسکیت از طرف بابا

کادو ی بابایی

کادو ی بابایی

لباس و کفش از طرف خودم

کادوی مامان

چراغ مطالعه از طرف دایی جون و زن دایی جون

کادوی دایی

سرسره از طرف آنا جون و باباجون

کادوی آنا جون و باباجون

اینم از بقیه کادوها که مهمونامون زحمت کشیدن واست آوردن دست همشون درد نکنه. (نگار جون و محیا جون ببخشین عکس کادوی شما اینجا نیست.ماشینی که نگار واست خریده بود رو خیلی دوست داشتی باهاش بازی میکردی یادم رفت بین کادوها بزارم و عکس بگیرم.کارت هدیه ای هم که محیا جون زحمت کشیده بودن آورده بودن تو کیفم بود که اونم یادم رفت بزارم اینجا.شرمنده)

کادوهای نقدی هم از طرف مامانی من ، عمه شریفه من و عمه سمیرا و دایی امین هست.

بقیه کادوها

این عکس ها هم بعد از تولد هست که مشغول بازی با اسباب بازی های جدیدت هستی

تولد

تولد

با تشکر از مامان سام عزیز

http://sami1390.niniweblog.com

لینکهای باب اسفنجی

 چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

چطور آقای خرچنگ رو بکشم؟

 چطور پاتریک شخصیت کارتون باب اسفنجی رو بکشم ؟

 تولد مبینا

 تولد امیر عباس

 تولد آرمین

 تولد سام

 تولد شایان

 تولد امیر علی

 تولد پارسا

 تولد علی

 تولد آروین

 تولد امیر مهدی

 تولد امیر محمد

 ایده های تولد باب اسفنجی

 کاردستی باب اسفنجی 1

 کاردستی باب اسفنجی نمونه 2

 کاردستی باب اسفنجی هالووین

 طرز درست کردن جعبه باب اسفنجی برای گیفت

 نمونه تولد باب اسفنجی

 نمونه لاک ناخن با تم باب اسفنجی

 آموزش تصویری کشیدن لاک ناخن باب اسفنجی

 جعبه گیفت - تگ - استیکر و پازل باب اسفنجی

 تزیینات تولد با تم باب اسفنجی

 مدل دامن توتو باب اسفنجی

 آموزش درست کردن لباس باب اسفنجی پسرانه

 عدد 2 و 5 با طرح باب اسفنجی

اسباب بازی کاغذی پاتریک

بادکنک آرایی باب اسفنجی و دوستان

ریسه باب اسفنجی

تزیینات باب اسفنجی سری 5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد