وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

ایده نقاشی با کف پا و دست

1394/10/5 14:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,460 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

یکی از سرگرمی های ساجده اینه که پاهاش یا دستش رو بزاره روی دفتر نقاشی اش و من شکل دست و پا رو بکشم و بعدش اونم حیوانات مختلفی رو بکشه و رنگ کنه.

دست کودک رو روی دفتر نقاشی یزارید و بکشید. سپس می توانید حیوانات زیادی رو روی شکل دست پیاده کنید.

و بدونید که رنگ آمیزی یک روش برای تخلیه استرس است.

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــــامــــانی
8 دی 94 19:23
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد