وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

اذان

1394/10/8 11:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,565 بازدید
اشتراک گذاری

وقت اذان است

گلها می خندند

پشت سر سرو

قامت می بندند

                           

سنبل می گوید   

الله اکــــــــــــبر

لاله می خواند

 سوره را از بر

 

نرگس در رکوع       

گل میدهد باز

کوکب در سجده

غرق در نیاز

 

دستان سوسن

رو به قنوت است

وقت تشهد

بر سمت توت است

 

هنگام سلام

گلها یکـــــرنگند

وقت اذان است

گلها می خندند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

aylar
8 دی 94 12:39
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد