وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود شعر جشن تکلیف

1394/10/11 15:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,128 بازدید
اشتراک گذاری

شده ام نه ساله

جشن تکلیف من است

جا نماز و چادر

همه در کیف من است

دین من اسلام است

من مسلمان هستم

می رسد صوت اذان

شاد و خندان هستم

چادری داده به من

هدیه ای مادر من

مثل تاجی از گل

چادرم بر سر من

شده ام نه ساله

بعد از این خوشحالم

چون فرشته شده است

دست هایم، بالم

می پرم رو به خدا

لحظه ی سبز نماز

پنج نوبت هر روز

می کنم راز و نیاز

مثل گل می شکفم

باز در سایه دین

ای خدا! شکر!  شدم

زود همسایه  ی دین

برای دریافت فایل سرود کلیک کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دنیا
29 دی 94 19:32
سلام دوست من شاعر این شعرها خودتون هستین؟ میتونین بیاین تو تلگرام ?من کتاب کودک مینوسیم چندتا سوال داشتم؟ hossein_k92@
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد