وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

ترکیب حروف

1394/10/11 16:06
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,437 بازدید
اشتراک گذاری

اگر خاطرتون باشه در قسمت آموزش قرآن به کودکان به پایان داستان اول رسیدیم.

در داستان اول 9 حرف همراه با صداها آموزش داده شد

و حال ترکیب صداها

ابتدا باید تفاوت ف اول و ف دوم یا به عبارتی ف غیر آخر و ف آخر رو بهشون بگیم

می تونیم مثل تصویر عمل کنیم

ج اول رو کشیده و از کودک بخواهیم ادامه ج رو بکشه

و یا ف اول رو کشیده و ازش بخواهیم ادامه اون رو رسم کنه

و تا آخر به همین روال پیش بریم

برای ترکیب حروف می تونیم مثلا بگیم که :

ج با ا دوست می شه و جا می شه

یا ف با و دوست می شه و فو می شه

و تا آخر . . .

کودک من

کودک من

در انتهای کتاب قسمت کارگاه کودک باید م را قیچی و بچسباند و به همین صورت ا - ج - و که کلمه "ماجو" به وجود بیاید

کودک من

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

ج ج ج

او و و

اُ  ُ  ُ

م م م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد